Uudised

Kreeta Arusaar: 3 lihtsat nippi vettpidavaks tööpäeva planeerimiseks

business planner

Liiga sageli planeerime me enda tööpäevi ning päeva lõpus tõdeme, et kõik ei läinud plaanipäraselt. Asjad hakkavad kuhjuma ning ühel hetkel tunneme, et me oleme ummikus. Sageli on põhjus üleplaneerimises. Järelikult tasub mõelda sellele, kuidas me oma päeva planeerime.

Siin on Sulle kolm lihtsat nippi oma päeva planeerimiseks, et saaksid õhtul öelda: “Juhhuu, tehtud!”

1. Järgi 50/30/20 reeglit.

Planeeri oma päev viisil, et 50% kogu tööajast jääb asjadele, mis on olulised ja millega ei ole kiiret. 30% ajast planeeri ootamatustele ja kiiret tegutsemist nõudvatele toimingutele. 20% jäägu pisiasjadele ja rutiinsetele tegevustele.

2. Too esile 1-3 olulist tegevust päeva kohta.

Vaata oma tegevused üle ning too välja 1-3 olulist tegevust, millele pöörad tähelepanu ja millega hakkad tegelema enne pisiasjade juurde asumist.

3. Tee sarnased ülesanded järjest ära.

Proovi grupeerida oma tegevusi ja ülesandeid lähtuvalt nende omavahelisest sobivusest ning sarnasusest. Sarnaste ülesannete järjest ära tegemine, võtab vähem aega, kuna oled juba korra teemasse lülitunud.