Uudised

Eesti parim teenindaja 2012 valitud!

Eile toimus Tallinna Hea Teeninduse Päeval „Eesti Parim Teenindaja 2012“ konkursi lõppfinaal. Meie ette astus 9 suurepärast teenindajat üle Eesti.

Et jõuda 235 osalenu seast nende 9 sekka tuli esmalt läbida veebivoor, kus viiel järjestikusel tööpäeval avanes võimalus lahendada erinevaid teenindussituatsioone. Seejärel said edasijõudnud lahendada teenindussituatsioone juba päris kliendiga konkursi žürii ees.

Finaalis sai iga teenindaja põhjendada, miks on just tema väärt „Eesti Parim Teenindaja 2012“ tiitlit. Iga finalisti kohta vaatasime suurelt ekraanilt ka videosalvestust sellest, kuidas tal läks teenindussituatsiooni lahendamine päris kliendiga ning seejärel saime kuulda ka tema mõttearendust ühele žüriiliikme küsimusele.

Nii on meil au teile tutvustada:

Eesti parim teenindaja 2012 on Kristiina Timošina, AS Swdbank, kõnekeskuse spetsialist.

II koht –  Janno Mängli – MAX 123 kliendihaldur.

III koht  –  Velgi Jaansalu – AS Eesti Krediidipank, teller-laenuhaldur.

Väga tublisti esinesid ka:

Annika Johanson – Swedbank P&C Insurance AS, kahjukäsitleja.
Andero Teras – Cinamon Operations OÜ, klienditeenindaja.
Mari-Liis Saal – Põldma Kaubanduse AS, klienditeenindaja.
Liina Koppelmann – Forum Cinemas, Coca-Cola Plaza saalitöötaja.
Karin Klaassen – Swedbank AS, teller – klienditeenindaja.
Anne-Mai Edala – Solarise kino, klienditeenindaja.

Palju õnne võitjatele ja kõigile, kes finaali jõudsid!

„Hea on näha, et hea teeninduse, teenindaja amet ja klientide jaoks olemasolemine ja nende abistamine on Eestis kõrges hinnas. Rõõm on näha ja tunda, et meie seas on nii palju nii suurepäraseid inimesi, kes igapäevaselt on välja selleks, et anda endast 100%, naeratada, mõista, aidata ja hoolida oma kaasinimestest.“ kommenteeris konkurssi Kaia Tammekänd.

NB! Rohkem pilte leiab meie FB albumist!