Müük ja läbirääkimised

Avaleht > Müük ja läbirääkimised > IMPULS Spordiklubi
  • Koolitusteemad:

  • Arenguprogramm „Ühtse ja müüva teeninduskultuuri kujundamine”:
  • „Rahulolev ja kliendile väärtust loov töötaja – edukam ettevõte”
  • „Efektiivne müügiprotsessi juhtimine“
  • Eesmärk

Ühtne, müüv ja eristuv teeninduskontseptsioon spordiklubides ning selle juurutamine

  • Tulemus

  • paika sai spordiklubi ühtne, müüv ja teistest eristuv teeninduskontseptsioon;
  • vastuvõtu töötajad ja kliendikordinaatorid mõistavad, mis on uus ja müüv teenindus ning viivad seda igapäevaselt ellu;
  • spordiklubi juhid ja võtmeisikud teavad, kuidas uue ja müüva teeninduskultuuri elluviimist kontrollida, juhendada ning tagasisidestada;
  • värskendati teeninduse väärtused ning dokumentatsioon.
  • Kasutatud tööriistad

  • 0,5-päevane ümarlaud võtmeisikutele (“Teeninduskontseptsiooni loomine ja erisuse avastamine”)
  • 2 x 3-tunnised grupiintervjuud vastuvõtu töötajatega
  • Teenindusvaatlused 2 spordiklubi vastuvõtus (2×0,5 päeva)
  • 3-päevane teenindus- ja müügikoolitus vastuvõtu töötajatele “Teenindaja kui ettevõtte visiitkaart”
  • 3-päevane müügikoolitus kliendikoordinaatoritele
  • 0,5-päevane järelümarlaud võtmeisikutele
  • 2-päevane värskendav teenindus- ja müügikoolitus vastuvõtu töötajatele
  • Kliendi tagasiside

Koolitajad on vägagi inspireerivad ja on näha, et teevad oma tööd hingega. Koolitust on väga lihtne jälgida, kuna koolitajad oskavad infot väga elavalt, selgelt ja kõigile mõistetavalt edasi anda. Koolituse sisuga jäin väga rahule, kuna antud koolituse teema oli mulle parasjagu päevakohane. Koolituselt sain palju uusi teadmisi ja arusaamu, kuidas olukordadele saab ka teise pilgu alt läheneda. Uued teadmised tulevad kindlasti kasuks nii tööl kui ka eraelus.

Kindlasti soovitaksin! Nii särasilmsetele ja toredatele naistele ei saa öelda ei 😀 Nad teavad, mida nad teevad ja nad teevad seda hästi! Jäin väga rahule! Koolitus avardas silmaringi mitte ainult tööpõhiselt, vaid ka inimestevaheliste suhete suhtes. Koolitus pani kohati sügavalt mõtlema ja enda sisse vaatama ning ennast analüüsima. Nägin endas külgi, mis vajavad nö “viimistlust”, sest tean, et suudan olla parem 🙂 Nüüd mõistan ka inimesi paremini, miks nad ühes või teises olukorras on nii või naa käitunud. Koolitus oli igati hea ja kasulik. Kui olen koolituselt teada saadud infot natuke seedinud, ütleks, et käsitletud teemad on just need, mida ma praeguses eluhetkes vajasin: motivatsioon ja väärtused. Kuidas kiirel, tegusal ja väsitaval ajal motivatsiooni leida, kui see kipub kaduma ja millised on praegu minu väärtused. Pean veel kord ütlema suuur suuur aitäh teile, naised! 🙂 PS. Signe ja Kati, tšau!

Olete väga toredad ja seltskondlikud inimesed. Jagasite palju uusi teadmisi. Kõik oli arusaadav ja selge. õppisin inimlooma kohta väga palju.
Tekkis tahtmine oma teadmisi kohe töös rakendada.

Superkogemus, milleski ei pidanud pettuma! Ehkki koolitus oli suunatud klienditeenindajatele ja klienditeenindusele, saab koolitusel õpitut rakendada (ma usun) igas eluvaldkonnas. Ja see võimalus on minu jaoks väga oluline!

Kordagi polnud sellist tunnet, et ei viitsi kuulata või et võiks juba paus tulla, väga toredad koolitajad! Tõeliselt tore ja hariv, mitte ainult tööalaselt, vaid ka vaimselt.

Kirjuta meile

2019-09-02T19:07:16+02:00