> > > September teeninduses

Hea Teenindaja.ee külastaja,
septembris ilmus meie blogis palju huvitavat ja kasulikku lugemist! Alljärgnevalt lühike kokkuvõte kõigist eelmise kuu postitustest.

Võida tasuta teenindusvaatlus ja osalemine koolitusel

  • Tuletame Teile meelde, et veel ainult kolme päeva jooksul on võimalus osaleda kampaanias ning võita suurepärane auhind! Kampaanias osalevad kõik Teenindaja.ee uudiskirjaga liitujad ajavahemikus 29.08 – 05.10.2011. Koolituse kohtade arv on piiratud! Täpsem info siit!
  • Kampaanias osalemiseks [button url=”http://eepurl.com/fryHw” float=”right” style=”green” size=”large”] Liitu uudiskirjaga [/button]

Hea klienditeeninduse ABC

  • Teenindusetapid, mida järgnevalt tutvustame, on korduvad ja universaalsed – seetõttu on nende tundmine igale klienditeenindusega tegelevale töötajale oluline. Need etapid on… Loe edasi!
  • Viis olulist küsimust telefoniteenindajale… Loe edasi!

Teeninduskvaliteedi hindamine

  • Mis on teenindusvaatlus ja kuidas see Teid aidata saab? Loe edasi!

Eksperdi arvamus

  • Hea Teeninduse Ühingu liige ning klienditeeninduse arendamisega tegeleva ettevõtte Dive Eesti OÜ tegevjuht Kerli Soosaar annab lühiülevaate sellest, mis hetkel teeninduses aktuaalne. Loe edasi!

Juhtimise ABC

  • Postituste sari on suunatud eelkõige esinduste juhtidele, vanemteenindajatele ja vahetuse vanematele, aga ka kõrgema astme juhid võivad siit väärtuslikku informatsiooni leida. Loe edasi!
  • Kuidas teenindajaid motiveerida? Loe edasi!

Süsteemne juhtimine

Negatiivne teeninduskogemus

  • Klient hoiatab: “Ärge õhtusel ajal taarat tagastage!” Loe edasi!

2011-10-03T10:29:38+02:00