> > > November teeninduses

Hea Teenindaja.ee külastaja,
novembris ilmus meie blogis palju huvitavat ja kasulikku lugemist! Alljärgnevalt lühike kokkuvõte kõigist eelmise kuu postitustest.

Kuidas kliente efektiivselt mõjustada?

  • Kuidas mõjustamisvõtete efektiivne tundmine ja kasutamine aitab kliendi mõtteviisi soovitud suunas muuta? Loe edasi!

Kuidas kliente efektiivselt mõjustada?

Parem teenindus juba täna – 8 lihtsat sammu!

  • Mida teha, et kliendid oleksid teenindusega väga rahul ja tuleksid Teie juurde ikka ja jälle tagasi? Loe edasi!

Parem teenindus juba täna - 8 lihtsat sammu!

Hea klienditeeninduse ABC: 2.etapp – huvi tekitamine

  • “Huvi tekitamine” on mh eriti oluline ka õnnestunud lisamüügi sooritamiseks! Loe edasi!

Hea klienditeeninduse ABC: 2.etapp - huvi tekitamine

SERVQUAL – mis see on?

  • SERVQUALi kaudu on võimalik mõõta klientide ootuste (soovitud ideaal) ja pakutava teeninduse (reaalsus) vahelist kaugust ning analüüsida teeninduse kvaliteeti ka laiemalt. Loe edasi!

SERVQUAL - mis see on?

Kuidas püstitada häid eesmärke?

  • Organisatsiooni eesmärgid peavad olema kõrgelennulised, aga realistlikud. Kuidas leida sobiv tasakaal ja millest lähtuda eesmärkide püstitamisel? Loe edasi!

Kuidas püstitada häid eesmärke?

Kuidas kliendist ilma jääda? (Juhtumianalüüs)

  • Mida tegi kirjastus valesti? Kuidas saate Teie samu vigu vältida? Loe edasi!

Kuidas kliendist ilma jääda? (Juhtumianalüüs)

Mis on mystery shopping ehk testostlus?

  • MS (mystery shopping) on meetod teeninduse kvaliteedi hindamiseks. MS-ga hinnatakse teeninduse või teenuse kvaliteeti läbi kliendi pilgu – millist teenindust siis klient ikkagi reaalselt kogeb? Loe edasi!

Mystery shopping - mis see on?

2011-12-02T01:38:59+02:00