Parima teenindaja konkursid toimusid märtsis Hea Teeninduse Kuu raames. Nüüd on kõigil huvilistel võimalik tutvuda ülesannetega, mida teenindajad pidid lahendama ja lugeda ka žürii tagasisidet.

See on suurepärane võimalus saada tasuta häid soovitusi teenindusspetsialistidelt. Kõigile, kes mõtlevad järgmisel aastal ise konkursil osaleda, on see kindlasti kohustuslik lugemine!

“Varasemate aastatega võrreldes on iga aastaselt konkurssidel osalejate üldine teenindustase järjest tõusnud. Selle aasta tase oli ühtlaselt kõrge ja hea.

Parimate selgitamisel sai žürii kõvasti tööd teha. Iga konkursi juures osales sel aastal keskmiselt 80 osalejat, kes kõik igapäevaselt oma lahendeid veebi laadisid. Žürii vastutusrikas ülesanne oli nende kõigiga tutvuda, neid hinnata ning lõpuks ka teineteise suhtes pingeritta ajada.

Õnneks on parimatel olemas see miski, mis neid teistest eritab ning esile tõstab.”

– Konkursside eestvedajad Kaia ja Ketlyn

Selle aasta konkursi parimad lahendid koos žürii kommentaaridega leiad siit:

Tartu konkursi lahendused, tagasiside ja žürii kommentaarid

Tallinna konkursi lahendused, tagasiside ja žürii kommentaarid

Eesti konkursi lahendused, tagasiside ja žürii kommentaarid

2012-05-04T07:41:01+02:00