> > > Edulugu: Kristjan Jasinski – Eesti parim teenindaja 2009

Kristjan Jasinski on noormees, kes oma noore ea kohta on juba palju teinud ja näinud ning Eesti teenindajatele särav eeskuju.

Kristjan on Eesti parim teenindaja 2009. Samuti õnnestus tal võita ka „Tartu Parima Teenindaja 2009“ tiitel. Võidu aastal töötas Kristjan Sampo pangas tellerina. Tegelikkuses algas aga konkursil osalemine Kristjani jaoks juba aastal 2007 kui Kristjan, töötades Coffe IN’is baristana, saavutas Tartu konkursil II koha. Täna on Kristjan Nordea Pangas kuldkliendi nõustaja.

Küsisime Kristjanilt, mis pani teda konkursil osalema ning mida tal sellest ajast meenutada on.

„ Tegelikkuses polnud ma sellele üldse mõelnud, ent pean suurima tänu ütlema Taavi Tuvikesele, kes tegi ühel vahval õhtupoolikul mulle ettepaneku osaleda konkursil. Alguses mõtlesin, et see pole kindlasti minu jaoks – olin toona vaid 17 ning mulle ei mahtunud pähe, kuidas võiksin üldse julgeda teistele headele teenindajatele vastu astuda – ent hiljem hakkasin mõtlema, et tegemist on ju väljakutsega ning panen end siiski proovile.“

Samuti uurisime, millised väljakutseid on konkursid Kristjani teele heitnud.

„Suurimaks väljakutseks konkursil oli oma valdkonnaväliste ülesannete lahendamine, sest mul polnud nooremana õrna aimugi, kuidas näiteks käituda pangasituatsioonis või närvilise kliendiga perearstikeskuses.

Teine väljakutse oli esimesel korral kahtlemata enda ülesande lahenduse vaatamine videolindilt. Lihtne see ei olnud, ent andis väga hea võimaluse tagasisidet saada ning oma käitumist analüüsida.“

Küsisime ka seda, mida need konkursid on Kristjanile andnud.

„Kõige mõnusam kogemus, mille konkursilt olen saanud on kindlapeale esinemisjulgus. Aga veelgi enam väärtustan ma seda, et ma olen saanud tohutult uusi tuttavaid, kellega koos oleme võtnud ühiseks missiooniks parandada Eesti teenindustaset.

Pärast võistlust olen saanud väga palju uusi kogemusi, osalenud lugematutel teeninduskoolitustel ja toimetanud ka ise nüüd koolitusvaldkonnas. Hiljuti viisin läbi oma esimese teeninduskoolituse ning olen jõudnud arusaamale, et teenindus ongi täpselt see, mis mulle kõige südamelähedasem on.“

2012-03-04T14:37:56+02:00