> > > Edulugu: Anti Sepri “Finaali pääsemise kohta sain teate metsas lumehanges istudes”

Anti Sepri on „Eesti Parim Teenindaja 2009“ II ja „Tartu Parim Teenindaja 2009“ III koha omanik. Neil aastail töötas Anti Tartus McDonald’s kiirtoidu restoranis juhatajana.

Täna on Anti oma toimetamistega jõudnud suvepealinna Pärnusse, kus 2010. aasta septembris avati Eesti suurim McDonald’si restoran. Nii on Anti endiselt oma liistude juures ja täna juhtimas just selle restorani säravat ja suurepärast teenindust.

Anti lugu oma kogemusest Eesti ja Tartu parima teenindaja konkurssidel väärib aga erilist esiletõstu. Anti on ehe tõestus sellest, et kui sa ikka midagi väga tahad, siis leiad selleks ka võimaluse. Piirangud peituvad vaid meis endis ning väljavabandamisest ravib vaid julge pealehakk.

Palusime Antil meenutada oma kogemusi konkursist.

„Neid aastaid, mil sai osaletud sel mõnusal võistlusel, oli mitmeid. Viimane ja ka edukaim oli 2009. aasta, mil Tartus tunnistati „pronksmedali“ ning Eesti võistlusel teise koha vääriliseks.

Kuid enne võiduka aasta meenutusi mõni sõna minu jaoks kõige huvitavamast võistlusest…“

Pange ennast nüüd valmis…

„See oli aastal 2007 ning sel aastal olin oma kohustuslikku ajateenistust täitmas Kuperjanovi pataljonis. Nagu ikka olid kõik netis lahendatavad ülesanded vaja täita argipäevadel, kuid samal ajal tuli ka oma kohustusi täita Võru metsade vahel.

Kasarmus olles vaatasin ülesande raamatukogus internetist üle ning õhtu jooksul natuke seedisin seda. Enne õhtust kohustuslikku AK vaatamist helistasin oma korterinaabrile, kes siis logis minu kasutajanimega võistluskeskkonda ja ma tsiteerisin talle vastuse, tema trükkis selle sisse ning saatis ära.

Juhtus ka korra, et sain helistada alles pärast õhtust rivistust samal ajal hambaid pestes.“

Anti enda tugev tahtmine, võimalustele keskendumine ja mõnus koostöö korterinaabriga tagas talle ka konkursi finaalikoha.

„Finaali pääsemise kohta sain teate metsas lumehanges istudes ja vahti pidades.

Pärast seda läks kiireks sebimiseks, et ikka saaks nädala sees Tartusse sõitmiseks linnaloa. Metsalaagis oli avalduste esitamine ja kinnituste saamine suhteliselt keerukas, kuid läks õnneks ning mulle otsiti spetsiaalselt transport metsast kasarmusse ning hiljem tagasi.

Pärast 2007 aasta Eesti võistlust käisin raamatukogus internetist uurimas, et kes küll oli võitja ning heameel oli lehest lugeda, et Kaia (Tartu parim teenindaja 2007 ja „Eesti Parim Teenindaja 2007“ III koht) tuntud headus oli vääriliselt pärjatud.

Palju seiklust oli tollasel võistlusel.“

Küsisime Anti käest, mida konkursid talle kõige enam on andnud.

„Eelpool nimetatud auhinnaliste kohtadega tunnustatud aasta oli pigem õpetlikum ning kogemuste poolest harivam. Kaasvõistlejad olid tugevad ning see aasta andis palju häid tuttavaid.

Tallinnas toimunud Hea Teenindus Päev oli väga huvitav ning pinget kruvis finaalis vajalik esinemine, kuid ega ilma närvikõdita ei saagi lavale minna.

Nende võitude tagajärjed on minu meelest ehk olulisemadki.

Järgnevatel aastatel olen julgemalt ergutanud oma töökaaslasi võistlusest osa võtma ning end proovile panema. Minu suureks heameeleks võttis ka tööandja (Premier Restaurants Eesti AS – McDonald’s restoran) ettevõtmisest tuld ning oleme kahel aastal võtnud osa Kiida Teenindajat kampaaniast.”

„Väärt ettevõtmisi tuleb toetada,“ ütleb Anti lõpetuseks.

2012-03-05T12:40:33+02:00