> > > Tartu parim teenindaja 2012 on Velgi Jaansalu

Eile toimunud Tartu Hea Teeninduse Päeval selgus, kes on Tartu parim teenindaja 2012, kellele kuuluvad teine ja kolmas koht.

Suurima rõõmuga tutvustame Teile konkursi võitjaid:

I koht – Velgi Jaansalu – AS Eesti Krediidipank, teller-laenuhaldur

II koht –  Annika Johanson – Swedbank P&C Insurance AS, kahjukäsitleja

III koht – Andero Teras – Cinamon Operations OÜ, klienditeenindaja

Publiku lemmikuks valiti Annika Johanson.

Oma võitu kommenteerib Velgi nii: „ Arvan, et võit tuli mulle tänu heale huumorile, millega keerulisi situatsioone lahendada. Heatahtlikus, positiivne suhtumine ja huumor ongi ühed peamised töövahendid hea teenindaja “tööriistakastis”.

Žüriiliikme Kairit Reimani kommentaar: „ Finaalis oli esikolmiku vahel väga tihe konkurents. Võitja, Velgi Jaansalu, edestas teisi oma loomuliku sära ja soojusega. Vaieldamatud olid kõik kolm väga professionaalsed, kuid Velgis on see x-faktor, millega osad inimesed sünnivad ja mida osad õpivad kogu elu. Ja nagu Velgi ise ütles, tema jaoks pole teenindamine töö, vaid elustiil!“

Žüriiliikme Kristjan Jasinksi kommentaar: „Võitja Velgi trumbiks oli kahtlemata tema rahulik olek, hea huumorimeel ning jäägitu pühendumine kliendile ja tema soovide lahendamisele – see kumas läbi tema situatsiooni katkendist finaalis kui ka vastustest küsimustele.“

Tartu linna ettevõtlusosakonna juhataja Malle Blumenau kommentaar küsimusele, kui tähtis on Tartu linnale, et ettevõtetes töötavad head teenindajad ja Tartu linnas pakutakse head teenindust nii oma linna elanikele kui ka külalistele.

„Projekti “Tartu- hea teenindusega linn” alustati 2005. Meie eesmärgiks on saavutada linnas märgatavalt hea teenindustase. Samuti motiveerida teenindajaid enesetäiendamisele ja juhtida tähelepanu teenindaja vastutusrikkale kutsele.
Teenindaja poolt antud positiivne või negatiivne impulss kandub edasi klientidele. Seega, mida positiivsemad ja professionaalsemad on meie teenindajad, seda turvalisemalt võivad tunda meie linnaelanikud ja väliskülalised.“

Tallinna Parim Teenindaja selgub 21.03 ja Eesti Parima Teenindaja 29.03.

Eesti parima teenindaja valimine toimub otse Tallinna Hea Teeninduse Päeval 29. Märtsil, mil Eesti 9 parimat teenindajat lahendavad osalejate silme ees keerulisi teenindussituatsioone.

2012-03-16T07:45:20+02:00