> > > Kuidas pakkuda meeldivat, tulemuslikku ja efektiivset telefoniteenindust?

Heateenindus.ee ja Ekspress Hotline kutsuvad Teid osalema Hea Telefoniteeninduse koolitusel „Kuidas pakkuda klientidele meeldivat, tulemuslikku ja efektiivset telefoniteenindust?“

Koolitus toimub 15.02 kell 15.00 Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsi raames ja kõigil osalejatel on võimalik kuulata ka teisi Juhtimiskonverentsi ettekandeid. Koolitus on mõeldud nendele, kes teenindavad kliente telefoni teel.

Hea Telefoniteeninduse koolitusel vastatakse järgnevatele küsimustele:

  • Mis on suurepärase telefoniteeninduse kriteeriumid Eestis? Mida kliendid ootavad telefoniteeninduselt?
  • Kuidas mõjutab telefoni teel suhtlemine ettevõtete ja asutuste mainet?
  • Kuidas luua süsteem, et telefoni teel teenindamine oleks klientidele meeldiv, tulemuslik ja efektiivne?
  • Milline on hea süsteem, mille kaudu telefoni teel teenindajad leiavad vajaliku info kiiresti üles?
  • Millised on võimalused klientide ooteaeg maksimaalselt lühike hoida ja samal aja teenindajate arvu optimeerida?
  • Kuidas telefoniteenindajate motivatsiooni kõrgel hoida, et nende positiivne hääl ja energia klientideni jõuaks?
  • Kuidas telefonis suhelda „raske kliendiga“?

Kellele koolitus on kasulik: kõigile, kes tegelevad klientide teenindamisega telefoni teel.

Koolitusel keskendutakse Eesti ettevõtete poolt pakutava telefoniteeninduse kvaliteedi analüüsimisele ja klientide ootuste kaardistamisele. Samuti vahetatakse kogemusi ja genereeritakse ideid ettevõtete telefoniteeninduse kvaliteedi tõstmiseks. 

Koolitaja on Sirley Viilik, Kõnekeskuse AS kõnekeskuse juht. 
Sirley on suurte kogemustega telefoniteeninduse praktik, kelle igapäevatööks on telefoniteeninduse kvaliteedi ja telefoniteenindajate oskuste arendamine ja motiveerimine.   

Registreerimisinfo:

  • Koolituse maksumus 1-le osalejale on 129 eurot + km. Kui koolitusel soovib osaleda ühest asutusest mitu inimest, palume saata hinnapäring tanel@heateenindus.ee Tanel Triisa. Koolitusel osalejatel on võimalik kuulata Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsi teisi ettekandeid, hinna sisse kuuluvad ka kohvipausid ja lõuna.
  • Koolitus toimub 15.02 Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsi raames
  • Koolituse toimumiskoht on hotell Euroopa, Tallinnas
  • Registreerimise tähtaeg: 03. veebruar 2012
    Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud enne 8. veebruari 2012, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Kohtumiseni Hea Telefoniteeninduse koolitusel!

NB! Loe ka meie postitust: “5 olulist küsimust telefoniteenindajale

2012-01-24T13:29:19+02:00