Klienditeenindus

Avaleht > Klienditeenindus > Telia
  • Koolitusteemad:
  • „Keeruliste olukordade meister”
  • Eesmärk

Efektiivsem toimetulek emotsionaalsetes kliendikontaktides.

  • Tulemus

Müügikonsultandid, tiimijuhid ja tehnikud:

  • oskavad kliendiga konflikte ennetada;
  • oskavad kasutada suhtlemistehnikaid emotsionaalses kontaktis;
  • teavad, kuidas inimese rahuldamata vajadused ja emotsioonid on omavahel seotud.
  • Kasutatud tööriistad
  • 1-päevased koolitused-treeningud kliendiga kontaktis olevatele töötajatele ja tiimijuhtidele
  • Kõnede analüüs
  • Kliendi tagasiside

Koolitus oli sisukas, koolitaja andis materjali edasi väga huvitavalt. Koolitus pani „enda sisse” vaatama ja aru saama, miks inimesed (ma ise ka) reageerivad nii, nagu nad seda teevad.

Koolitaja on väga aktiivne, rääkis väga põhjalikult, andis head nõu, mida saab kasutada ka igapäevaelus. Väga huvitav sisu oli, väga palju psühholoogilist arusaama, seetõttu huvitas see mind väga.

Sõbralik õhkkond. Huvitav ja vajalik teema. Kõiki kaasav ja kliendist lähtuv ülesehitus. Palju sellist informatsiooni, mida teadsid niigi, aga täiesti uue nurga alt ja kordamine on alati tarkuse ema. Koolitus tekitas inspiratsiooni ja tahtmist ka ise psühholoogiliste teemadega edasi tegeleda ja teisi inimesi aidata ning tõi minusse elurõõmu tagasi.

Väga tore ja huvitav koolitus oli, koolitaja tekitas ruumis vaba õhkkonna ning oli väga sõbralik ja humoorikas. Läbi selle koolituse sain teada põhjustest, mis võivad vaevata inimest, et nad hakkavad hullumeelselt käituma (kliendid). Olin teadlik, et selle taga on midagi muud, mitte viha meie ettevõtte vastu, kuid ei teadnud, et see taust on nii sügav. Oskan nüüd eristada meeleheitel klienti manipulaatorist 🙂

Koolitaja on väga enesekindel ja teab täpselt, mida ja millest räägib. Väga rahul, palju oli kuulamist, aga ei tekkinud kordagi soovi tukkuma jääda, huvitav oli kuulata.

Väga huvitav, energiline, rõõmsameelne, sõbralik ettekandja oli. See oli üks parematest koolitusest, kus ma olen käinud ja isegi ühtegi kohvitassi ei olnud vajadust juua, uni ei tulnud mitte ühtegi korda. Väga vajalik teema, väga hästi antud. Suured tänud.

Üks põnevamaid koolitusi, millel osalenud olen. Teema on igapäevane, aga koolitus meetod hoopis teine, kui siiani kokku puutunud. Sain mitmeid uusi nippe ja teadmisi juurde.

Koolitus oli meeleolukas, rahvas läks teemaga kaasa (keegi ei tukkunud). Sain palju uusi nõkse, mida kliendiga suheldes kasutada.

Koolitus oli mõnusalt positiivne, aktiivne ja sisutihe. Koolitaja teeb oma tööd suure kirega. Oleks tahtnud natukene rohkem jõuda (ajaliselt).

Koolitaja oli väga positiivne, tõi palju huvitavaid näiteid elust enesest ja andis uut põnevat infot, miks konfliktid tekivad ja kuidas neid vältida. Olen alati proovinud konflikte alateadlikult vältida, aga koolitus aitas konkreetselt lahti mõtestada, mis laused ja mis käitumismaneerid neid väldivad. Nagu enne juba selgitasin, siis sisu meeldis, sest sain uut põnevat infot. 🙂 Jõudu ja jaksu teile edaspidiseks!

Koolitus oli väga väga põhjalik, suurepäraselt üles ehitatud ja koolitaja väga professionaalne. Koolitus oli väga põhjalik ja sisukas. Uut infot sai väga palju ja eriti meeldis ka grupitöö ülesanne.

Kaasahaarav ja huvitav koolitus, mille käigus saab mõelda enda käitumisele ja teiste omadele, paneb mõtlema ja analüüsima, isegi kui sellele pole mõeldud kunagi, siis õpid sügavamalt enda sisse vaatama.  Koolitusega jäin väga rahule, kuna polnud ainult kliendi mõttes räägitud, see puudutas absoluutselt kõiki inimesi.

Väga, väga hea koolitus oli. Koolitaja oli meeldiv ning lihtne oli jälgida/kuulata. Ei olnud hetke, kus oleks mõelnud, et läheb koolitus igavaks. Sisu oli suurepärane. Tekkis suurem huvi endal, et veel juurde lugeda. Teeninduses tuleb selline koolitus kasuks.

Väga super koolitajad ja hädavajalik koolitus igale kliendiga suhtlevale inimesele.

Sisukas, aga mitte liiga kurnav koolitus. Lahkudes tundsid, et olen saanud selle teemaga süvitsi tuttavaks.

Eluliselt vajalik ka koduses kasutuses 🙂 Juba rakendan, näited olid head.

Olin teist korda koolitusel, värskendasin teadmisi. Ja ikka ei pidanud pettuma! Megasuper koolitajad!

Väga tore ning positiivne koolitus!!!!!!! Sain nii mõndagi uut teada ja ka ise oma kogemusi jagada!

Olete super naiskond ja koolitajad! Iga kell tuleksin kinnisilmi, mis iganes Teie koolitusele. Tean juba ette, et see tuleb põnev ja sisukas, olenemata teemast.

Sisukas, tempokas, huvitav, kaasakiskuv, kaasamõtlema panev.

Minu hinnangul oli koolitus hea ja kasulik, st tuleks igaühele kasuks. Koolituse sisuga jäin väga rahule, koolitus oli sisukas ja ladus, meeldisid praktilised ülesanded.

Koolitus oli hea, sai teada palju uut ja kasulikku informatsiooni. Sain teada uusi nippe, kuidas käituda rasketes situatsioonides erinevate inimestega.

Kõige kvaliteetsema koolituse olete andnud mulle üle pika aja. Tõsiselt kasulikke nõuandeid jagate. Avasite silmaringi mul päris palju, kui valesti või õigesti ma suhelnud ja kuulanud olen. Aitäh teile!

Olgugi, et koolituse kirjeldust lugedes jääb ehk esmamulje, et tegemist on väga teenindusspetsiifilise koolitusega, oleks tegelikult igal isikul kasulik see koolitus läbi. Koolitajad said hakkama ühe väga olulise asjaga- panna osalejad iseennast analüüsima ning oma tegude ja sõnade mõju üle mõtlema. Väga meeldis, et tegime läbi praktilisi harjutusi sest, et kuigi teoorias ei räägitud otseselt mitte midagi väga uut, siis reaalsuses on nende sõnade järgi tegutsemine väga keeruline ning üldsegi mitte nii lihtne kui tundub.

Väga sisukas ja publiku huve arvestav. Täpselt see, mida teenindajad vajavad ja mida harjutades meistriks võib saada.

Terve koolitus oli haarav, aeg läks lennates. Meeldivad koolitajad, kes ka omavahel vahepeal sõbralikult aasisid, kohe kursuse alguses tekkis side ja positiivne õhkkond. Väga hea koolitus. Hea tempoga, heade näidetega, praktikast võetud ja reaalse eluga seotud, Kõik väited põhjendatud. Koolitajate oma elust võetud näited mõjusid ergutavalt ja tekitasid koolituse materjalidega seose.

Koolitus on väga huvitav ka kaasahaarav. Koolitajad olid rõõmsameelsed ning tegid oma tööd väga hästi. Koolitus oli sisukas ning huvitavaid teadmisi sai juurde. Klientide pahameel paistab nüüd üldse teises valguses. Andis enesekindlust ja julgust juurde ning võtmekesi, kuidas keeruliste olukordadega paremini hakkama saada.

Aeternumi koolitus on äärmiselt hästi läbimõeldud ja meeldivalt esitatud. Lõbus, kaasahaarav ja mõttega. Mulle meeldis eriti, et see polnud tehtud niivõrd töökoha põhiselt kuivõrd eluliste näidetega. Psühholoogilise lähenemisega oli väga hästi selgitatud inimeste emotsioone erinevates olukordades.

Põhjus on lihtne, sain enda kohta teada väga palju, miks mingites olukordades satun kaitsepositsiooni ja mis neid olukordi võivad põhjustada, konkreetselt müügis sain kasulikke nippe, kuidas vihane klient maha rahustada. Lisaks keeruliste olukordade lahendamiseks saime ka teada psühholoogilisi põhjuseid, miks teatud olukorrad võivad üldse tekkida.

Väga huvitavalt tehtud, inimeste mõistmine on alati huvitav teema ning kui kaks selle teemaga tegelevat inimest räägivad sellest, siis seda on rõõm kuulata ja kaasa mõelda. Sisu oli küll palju, aga oli tehtud lihtsasti arusaadavaks ning mõistetavaks.

Olen Teie suur fänn ja seda juba pärast esimest koolitust. Päev oli väga tore – pani mõtlema, hirmutas pisut, kuid andis ka kindlust tegutsemiseks ja teadmise, et olen vähemalt õigel teel, kuid mitte kohal veel.

Aeternumi kõik koolitused on alati väga sisukad, mõnusalt tempokad ja hästi üles ehitatud. Pole võimalust mitte kaasa mõelda ja elada, mis on ääretult postiivne. Koolitajad on oma ala professionaalid. Jäin väga rahule. Sain teadmisi teemadest, mida peabki õppima. Ükski inimene ei saa neid tõdesid sünniga kaasa. Ma väga loodan, et nüüd olen parem keeruliste situatsioonide lahendaja ja oskan leida võimalusi nendega toime tulemisel ning lahendamisel.

Kuna keerulisi olukordi tuleb minu töös üsna tihti ette, sain päris mitu uut mõtet ja häid teadmisi nende lahendamiseks. Põhjalik ja pikalt mõtlema panev sisu, koos vormiga 🙂

Koolitajad on väga lõbusad ning asjatundlikud. Juba koolituse algul (ja enne seda) tekitavad ja hoiavad üleval koolitatavate tuju ja seda meeldival viisil. Koolituse sisu oli täis elulisi näiteid, isiklikke kogemusi ning harjutusi. Väga lihtne oli samastada reaalsete kliendiolukordadega, koolitatavaid kaasati piisavalt ning koolitus ei muutunud tuimaks loenguks. Väga kasulik. 10+ Aitäh!

Kirjuta meile

2019-09-02T19:12:34+02:00