> > > “Igaühele oma Rimi!” – innovatsioon kliendilojaalsuses?

Rimi meelitas oma kliente pisut salapärasel kombel tänaseks kauplusesse. “Kui oled uudishimulik ja tahad esimesena kingitusest osa saada, ootame Sind 3. oktoobril Rimi kaupluses!” võis uudiskirjast lugeda. Välja lubati midagi “täiesti ainulaadset”. Käisime ka meie uudistamas, millega siis tegu.

Tegemist on uuendusliku terminaliga, mis kannab paraku mitte just kõige loovamat nime “Rimi terminal”. Tõmmates enda kliendikaardi terminali kaardilugejast läbi, ilmuvad puutetundlikule ekraanile personaalsed ja terve kuu sooduspakkumised. Personaalsed sooduspakkumised on tava sooduspakkumistest veelgi soodsamad – sooduse registreerimiseks tuleb terminalist vastav kviitung välja printida. Uusi sooduspakkumisi lubatakse igaks nädalaks.

Terminali tutvustav video

Põnevaks teeb asja see, et parimad pakkumised uhiuues terminalis on kokku pandud iga kliendi varasema ostuajaloo põhjal. Miks see kasulik on?

Hinnatundlikus või lihtsalt soodushinda väärtustavas kliendis tekib seetõttu suurem soov ise oma kliendikaarti igal külastusel kassapidajale pakkuda, sest kuidas muidu teab terminal, mida klient rohkem ostab ja millist personaalset pakkumist järgmiseks nädalaks pakkuda. Lootus, et ostes rohkem just Rimist, saab igapäevased toiduained soodsamalt, suureneb ja märkamatult suureneb kliendilojaalsus.

Rimi saab iga ostuga kasulikku infot kliendi ostukorvi kohta ning saab talle ka teistes müügikanalites suunata veelgi personaalsemaid pakkumisi.

Kassapidajate elu muutub kergemaks, sest väheneb kohustus küsida klientidelt: “Kas kliendikaarti on?”

Seega uus terminal on kasulik kõigile osapooltele?!

Kas tegemist on innovatsiooniga kliendilojaalsuses? Mis Sina arvad? Kas oled uut terminali juba kasutanud ja kas kavatsed seda ka edaspidi kasutada?

Allikas: Rimi kodulehekülg ja uudiskiri.
2012-10-03T19:03:47+02:00