Uudised

Veebruar teeninduses

Hea Teenindaja.ee külastaja,
veebruaris toimus Eestis juba aktiivne ettevalmistus Hea Teeninduse Kuu 2012 läbiviimiseks. Lisaks sellele ilmus meie blogis palju huvitavat ja kasulikku lugemist! Alljärgnevalt lühike kokkuvõte kõigist eelmise kuu postitustest.

KUIDAS SOTSIAALMEEDIA ENDA KASUKS TÖÖLE PANNA?

  • 8 nõuannet kuidas saate sotsiaalmeedia enda kasuks tööle panna! Loe edasi!

Kuidas sotsiaalmeedia enda kasuks tööle panna?

KUIDAS TARBIJAT MUUSIKAGA MÕJUTADA/MÕJUTATAKSE?

  • Teadlased väidavad, et just muusika abil on võimalik tarbijate käitumist hõlpsasti mõjutada. Kuidas seda igapäevaselt tehakse? Kuidas see enda kasuks tööle panna? Loe edasi!

KUIDAS TARBIJAT MUUSIKAGA MÕJUTADA/MÕJUTATAKSE?

KEHAKEEL JA SELLE VALESTI TÕLGENDAMINE

  • Sageli arvatakse, et kehakeele tõlgendamiseks piisab vaid kainest mõistusest teiste jälgimisel. Kuid juba sõnu on kerge valesti mõista, mitteverbaalset kõnet siis seda enam. Kehakeele tõlgendamisel on kerge vigu teha ja mõned neist võivad su täielikult eksiteele viia.  Loe edasi!

KEHAKEEL JA SELLE VALESTI TÕLGENDAMINE

INDREK SAUL: KUIDAS KASUTADA TAJUVIGASID JA KALLUTATUD MÕTLEMIST MÜÜGI JA TEENINDUSE TULEMUSLIKKUSE SUURENDAMISEKS?

  • Kliendisuhete juhtimise nõustaja Indrek Saul paneb meid mõtlema sellele, kuidas tajuvead ning kallutatud mõtlemine (vildakad heuristikad) mõjutavad tarbijakäitumist. Sellest lähtuvalt on Sauli väitel võimalik suurendada müügi ja teeninduse tulemuslikkust! Loe edasi!

INDREK SAUL: KUIDAS KASUTADA TAJUVIGASID JA KALLUTATUD MÕTLEMIST MÜÜGI JA TEENINDUSE TULEMUSLIKKUSE SUURENDAMISEKS?

JUHTIDELT JUHTIDELE: KUIDAS MOTIVEERIDA TÖÖTAJAID AKTIIVSEMALT TEENINDAMA

  • Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil 2012 osalejad koostasid retseptikogu teemal “Kuidas motiveerid Sina oma töötajaid aktiivsemalt teenindama?” Loe edasi!

JUHTIDELT JUHTIDELE: KUIDAS MOTIVEERIDA TÖÖTAJAID AKTIIVSEMALT TEENINDAMA

HEA TEENINDUSE UURING TEENINDAJATELE 2012

  • Uuring on anonüümne ja mõeldud täitmiseks teenindajatele. Loe edasi!

Hea Teeninduse Uuring Teenindajatele

“EESTI PARIM TEENINDAJA 2012″ – MIKS OSALEDA JA KUIDAS VÕITA?

  • Kaia Tammekänd sai „Eesti Parima Teenindaja“ tiitli 2005. aastal Hea Teeninduse Kuu raames. 2007. aastal valiti ta „Tartu Parimaks Teenindajaks“. Tänasel päeval on ta ise Eesti, Tallinna ja Tartu Parimate Teenindajate konkursside kaaskorraldaja ning koolitamas, õpetamas ja inspireerimas teisi teenindajaid. Uurisime Kaialt, miks tasub teenindajatel end konkurssidel proovile panna! Loe edasi!

“EESTI PARIM TEENINDAJA 2012″ – MIKS OSALEDA JA KUIDAS VÕITA?

EDULUGU: KAIRIT REIMAN PARIMA TEENINDAJA KONKURSIST

  • Kairit on Teeninduskoolitused OÜ asutaja ja koolitaja, kes jagab oma kogemusi ja teenindajatarkust ka teistega. Küsisime Kairiti käest, mis pani teda konkursil osalema ja mida head on tal sellest meenutada. Loe edasi!

EDULUGU: KAIRIT REIMAN PARIMA TEENINDAJA KONKURSIST