Uudised

  • Harjumused

    Käes on aeg, mil inimesed vaatavad endasse ja teevad plaane järgnevaks 12 kuuks. Kindlasti on ka Sinu mõtetest läbi käinud mõni harjumus, mida tahaksid alanud uuel aastal enda ellu tuua. Järgnevalt toon välja 2 üliolulist harjumuste tekkimisele kaasa aitavat tegurit, mida enda kogumustest soovitan. Harjumuse tekkimine võtab aega Leidub allikaid, mille põhjal kulub harjumuse tekkimiseks ja kinnistumiseks 21 ...

  • Lapsepõlv kaubanduskeskuses

    Milline näeb välja teie ideaalne nädalavahetus pere seltsis? Hommikul lõhnab köök värskete pannkookide järele, hiljem minnakse kogu kambaga rappa, õhtul tehakse sauna ja mängitakse lauamänge! Neid kordaläinud nädalavahetusi, mida meenutades suunurgad ülespoole kisuvad, on veel ja veel! Kuid kas kõik arvavad nii? Ma ei usu. Vähemalt tekib suur kahtlus, kui satud nädalavahetusel kaubanduskeskusesse. Juba parklas hakkad ...

  • Unusta ajapuudus ehk 3 soovitust nõiaringi purustamiseks

    Kas oled olnud olukorras, kus kohustuste koorem kasvab üle pea ja jõuad vaevu tehtud miinimumi? Ärkad hommikul suurte plaanidega päeva jooksul palju ära teha, kuid õhtu saabudes pead tunnistama, et täna ei õnnestunud kohe kuidagi. Siin on sulle 3 soovitust, mis aitavad sul sellest nõiaringist väljuda. VAATA ÜLE OMA HARJUMUSED Millised on sinu igapäevased harjumused? Kas on tegevusi, ...

  • Praktilisi soovitusi refleksioonipäeviku pidamiseks

    Pean kohe algatuseks tunnistama, et olen paadunud päevikute fänn! Usun siiralt, et reflektiivse kirjutamise harjumuse kujundamine on üks parimaid asju, mida oma vaimse tervise ja edukuse jaoks teha saab. Kirjutamise mõjust enesearengule ja kasvamisele võin rääkida tunde, kui mitte päevi. Täna keskendun kitsamale määratlusele ning armas lugeja, tahan sinuga jagada mõned soovitused, mille abil sisse seada professionaalne refleksioonipäevik.

  • Stress – kui palju on normaalne?

    MIKS STRESS KIMBUTAB? Stressi üle kurtmine on paljude jaoks lahutamatu elu osa. Stress on pingeseisund, kus inimese keha ja psüühika hakkab end millegi eest kaitsma. On palju erinevaid teooriaid, miks mõnda inimest ajavad pisiasjad närvi ja pingeseisundisse, teine aga läheb raskustest läbi pead kaotamata ja masendusse vajumata. Stressivabam olemine on suuresti iga inimese enda teha – see sõltub sellest, ...

  • 4 viga, mida juhina teeme, miks töötaja ei võta vastutust

    MIKS MU TÖÖTAJAD EI VÕTA VASTUTUST JA EI SUUDA ISE OTUSTADA? Viimasel ajal puutuvad organisatsioonid üha enam kokku muudatustega, mis tänapäeva konkurentsitingimustes panevad pingutama organisatsioonikultuuri nimel, mis eristuks teistest omataolistest. Me soovime, et töötajad vastutaksid, teeksid oma tööd pühendumusega, võtaksid vastu organisatsiooni eesmärke toetavaid otsuseid, pingutaksid heade tulemuste nimel ja kõike seda võimalikult iseseisvalt. Eesmärgiks ikka ettevõtte efektiivsuse suurendamine. ...

  • Enne kui klient teeb ostuotsuse, ostab ta tegelikult “iseennast”

    Enne kui klient lõpuks otsustab ja on valmis Sinult tellima, ostavad nad tegelikult “iseennast". Vahest on müük juba enne algust lõppenud… Palju on selle üle arutletud, et mis on edukas müük? See on protsess, mille käigus tuleb sooritada üsna kindlas järjekorras tegevusi, eesmärgiga luua kliendisuhe ja müüa teenust/toodet. MIS SIIS IKKAGI LOEB JA PANEB KLIENTI OSTUOTSUST TEGEMA? Vastus on ...

  • Tõestatud! Bussifirma teenindus Eestis on maailmatasemel!

    Me ei sõida alati autoga. Kui valida bussireis mõnda Eesti linnakesse, siis milline? BUSSIREISIJAD ON TEENINDUSE JA MUGAVUSE OSAS JÄRJEST NÕUDLIKUMAD. Turu-uuringute AS-i poolt maikuus 2017 läbiviidud küsitluses osales 1002 Eesti elanikku, kellelt päriti bussifirma eelistuste ning oluliste valikuargumentide kohta. Uuringust selgus, et reisibusside kasutajate ootused teenusele on võrdlemisi kõrged. Kuigi bussipileti hinda peab oluliseks 86% vastanutest, ei ole see ...