Uudised

Tõestatud! Bussifirma teenindus Eestis on maailmatasemel!

Me ei sõida alati autoga. Kui valida bussireis mõnda Eesti linnakesse, siis milline?

BUSSIREISIJAD ON TEENINDUSE JA MUGAVUSE OSAS JÄRJEST NÕUDLIKUMAD.
Turu-uuringute AS-i poolt maikuus 2017 läbiviidud küsitluses osales 1002 Eesti elanikku, kellelt päriti bussifirma eelistuste ning oluliste valikuargumentide kohta. Uuringust selgus, et reisibusside kasutajate ootused teenusele on võrdlemisi kõrged. Kuigi bussipileti hinda peab oluliseks 86% vastanutest, ei ole see sugugi tähtsaim argument, mida bussifirma valikul silmas peetakse.

MIDA REISIJA TEGELIKULT OOTAB?
Koguni 89% uuringus osalenutest peab oluliseks kõrget teenindustaset.
Kuna bussifirmade konkurents turul on tihe, ei saa bussijuht olla pelgalt “roolikeeraja”, arvab ka Lux Expressi juhatuse esimees Hannes Saarpuu.

BUSSIJUHT VELLO
Soovin jagada enda kogemust tähelepanuväärsest teenindusest, mille kohta olen ammu soovinud tagasisidet kirjutada.
Sõitsime kolleegidega septembrikuus Lux Express bussiga Tartusse tööle. Bussi väljumise aeg  Tallinnast oli 07.00 hommikul. Inimesi oli võrdlemsi palju ja sagimist üksjagu. Toimus reisikottide laadimine bussi alla, edasi piletite kontroll ja istekohtadele liikumine. Minul oli kaenla all suur paberirull, ilma kileta ja pakkimispaberita. Kartes paberi määrdumist, olin oma paberirulliga üsna umbusklik, kas panna rull bussi alla või mitte.

Järg jõudis minuni…meid tervitas naerusuine bussijuht Vello. Ta haaras paberirulli ja ütles, et kannab selle eest ise kenasti hoolt. Mees oli väga meeldiv ja tähelepanelik, märkas ja abistas kõiki reisijaid. Bussijuhi olemusest õhkus absoluutselt vaid rõõmu ja headust.

Kolleeg, kes on sõitnud Velloga juba üle kümne aasta, kinnitas, et liialdamata on see nii igal hommikul ning õhtul. Bussijuht Vello on alati rõõmsameelne ja tervitab igat sõitjat nagu oma vana sõpra! Mäletades poolte sõitjate puhul isegi reisi sihtkohta.
Selline tähelepanelikkus ja personaalsus on bussisõidu puhul haruharv!
Erilist suhet klientidega kinnitas ka järjekord uksel, sest lisaks pileti kontrollimisele tahavad sõitjad toreda bussijuht Velloga juttu ajada või nalja visata.

Nüüd küsite, et miks see lugu nii eriline on?
Sest Vello oma siiruse ja heatujulise teenindamisega muudab väga paljude inimeste päeva päikeseliseks. Meeldiv kogemus bussijuhiga on meid, reisijaid, järjepidevalt  saatmas.
See on seik elust enesest ja sundimatust ning suurepärasest suhtlusest tavateeninduse olukorras.  Olgu mainitud, et kasutasime samal päeval enda reisikogemust näitena kliendisuhtluse koolitusel. See kõnetas – nii meid kui ka koolitusel osalejaid.

Ja mis peamine! Vello armastab oma tööd, tehes seda suure kire ja hoolimisega ning juba enam kui kümme aastat.

Tänan veelkord suurepärase bussiteenuse eest! Kiidan, meeldivat ja heatujulist bussijuhti Vellot Lux Expressist.

Meeldivate uute reisideni!

Katrin Sõlg, Aeternum Koolitused.  

Kasutatud lisamaterjal: https://www.accelerista.com/eluviis/uuring/eesti-bussireisijad-uuring/