Tagasiside

Klientidelt ja koostööpartneritelt

Mida ütlevad meie kohta koostööpartnerid ja kliendid?

“Eesti koolitusturul otsiva pilguga ringi hulkudes kohtab tihti nö “moodulmööbli” olukorda, kus tellija soovi järgselt võetakse riiulilt poolfabrikaadid, mis seejärel mõne lihtsa lisandiga kiirelt antud tellijale kokku pannakse.

Kogemus Aeternum´iga mõjub selle kõrval nagu mõnus kevadine tuuleõhk, kus säravad praktikud oma süsteemse kaasamõtlemisega tellija soovile vastavalt eritellimusega kõrgklassi tulemuse kokku panevad. Omal kohal on seejuures alati personaalsus ning oskus asju teha pisut teistmoodi, mis loobki nende isikupära ja eristuva näo.

EMT koostöö Aeternum’iga meie teenindava personali suhtlemiskompetentside jätkusuutlikuks arendamiseks just meie jaoks loodud klienditeeninduse- ja müügikoolitustega on loonud tugeva partnerluse. See peegeldub nii huvis kogeda uut ja huvitavat kui valmisolekus ja soovis aidata EMT-l maailmaklassi teenindusettevõtteks kasvada.

– Age Vanajuur, EMT AS

“Aeternumi meeskond seostub minu jaoks järgnevate märksõnadega – energiapuhang, looming, pühendumus ja professionaalsus.
Mäletan meie esimest kohtumist, kui ruumi sisenesid kolm energiast ja positiivsusest pakatavat naist, kes olid nii erinevad ja samas moodustasid ideaalse terviku. Rautakirja klienditeenindajad kohtusid Aeternumi koolitajatega 2011 suvel, kui viisime üheskoos läbi üle-eestilise „Rautakirja 4xT teeninduskoolituse.

Julgen öelda, et meie klienditeenindajad armastavad Aeternumi koolitajaid, sest nad usuvad sellesse, mida teevad ja koolitavad südamega. Tegemist on sõltuvusttekitava meeskonnaga, kellega sidudes jääd seotuks ja kellega koos töötades saavutad tulemusi.”

– Helena Laus, AS Rautakirja Estonia, personalijuht

“On koolitusi, mis lükkavad su käima. on kohtumisi, mis muudavad su elu. Signe ja Katiga kohtumine ja nende koolitustel osalemine on teinud minuga just seda- pannud mu liikuma ja muutnud mu elu!”

– Inga Leetmaa, Forum Cinemas AS, Coca-Cola Plaza teenindusjuht

“Mulle meeldivad kompetentsi koondamise projektid, kuhu saan valida parimad inimesed väljaspoolt enda ettevõtet. Seepärast otsustasin ühendada jõud ka Aeternumiga ja meie senine koostöö on olnud väga positiivne. Aeternumi eeliseks on minu hinnangul keskendumine valdavalt klienditeenindusvaldkonnale ja koolitajate hooliv suhtumine.

Lisaks teooria tundmisele on Aeternumi koolitajad ka ise praktikud ja igale projektile lähenetakse kui rätsepatööle. Julgen soovitada!”

– Urmas Kõiv, Heateenindus.ee asutaja

“Aeternum eristub koolitusturul pakutavast. Ta kätkeb endas alati midagi uut, olles seejuures konkreetne, hoogne, lihtne ja loogiline. Koolitajate omavahelisest koostööst tekkiv sünergia kandub koolitatavate energiaks. Asjad, millest need naised räägivad on alati nii hästi sihtgrupile vastavasse keelde/sõnastusse pandud, et iga osaleja tunneb, et just tema jaoks on see koolitus kokku pandud.

Need koolitajad oskavad müüa, juhtida, eesmärke püüda, naerda, elust rõõmu tunda ning nakatavad sellega ka teisi. Rikastav kogemus.”

– Maiko Kalvet, D.A.S. Õigusabikulude Kindlustuse juht ja juhatuse liige

“Koolitus oli igas mõttes kümnesse. Koolitajad, teema ja keskkond kümnesse. Lisaks saime ennast välja elada. Saime töökeskkonnast eemale ja mitte vähemoluline – see koolitus ei oleks saanud toimuda õigemal ajal. Nii et igati õnnestunud üritus.

Teil oli õigus – peale seda koolitust ei ole miski enam endine. Ja see ongi nii – osalejate käitumine ja suhtumine on muutunud. Täna saime proovida uusi nippe ka oma keerulise kliendi peal ja suutsime üsna pingelises seisus pea alati „paati tagasi ronida“. Kuigi õppida ja omandada on veel palju, siis ometigi on kasu juba täna reaalselt olemas. Võimas! Ei mäleta ühtegi sellist koolitust oma varasemast elust, mille toime oleks nii sügav ja kaugeleulatuv.

Veelkord suur-suur tänu! Te olete supertandem ja usun, et me kohtume nii mõnelgi koolitusel veel. Edu teile kõigis teie ettevõtmistes!”

– Margus Noormaa, Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskuse direktor

TEENINDUS

ARCTIC SPORT CLUB

Soovin teid omalt poolt tänada väga toreda koolituse eest!

Koolituspäevad olid asjalikud ja huvitavad. Eesmärki silmas pidades, sai koolitus igati positiivse hinnangu ja tagasiside. Õhkkond oli sõbralik ning osalejad jäid igati rahule. Te tõite välja ka iseenda tundmaõppimise teema, mis tuleb kasuks nii töös kui ka isiklikus elus. Mulle meeldis, et koolituse käigus tekkis meil palju küsimusi ning arutelusid, mis näitab, et teemad pakkusid huvi ja osalejad mõtlesid aktiivselt kaasa.

Meile meeldis sügavam psühholoogiline lähenemine teemadele. Oli väga tähtis, et te rääkisite meiega„ ühte keelt „ ning aitasite lahendada vajalikke ja keerulisi küsimusi. Teemasid käsitledes oli tunda teie igakülgset tuge ning sellega kasvas kindlustunne. Osalejatel kasvas lootus, eneseusk ja arusaamine koolituse vajadusse. Sellist laadi koolitus oli igati kasulik.

See oli puhas õppimisrõõm!

Vägagi toetavad ja õpetlikud olid ka omavahelised kogemustevahetused. Erinevatel hetkedel kerkisid tagasiteel Tartusse autos esile head emotsioonid – rahulolu , rõõm uutest teadmistest ja lõbusast suhtlemisest, ootus, põnevus rakendada saadud teadmised juba igapäevatöösse ja soov teiega uuesti kohtuda. Mis mulle väga meeldib, et see koolitus viis kokku Tartu ja Tallinna teenindajad. Me suhtleme omavahel tihedalt ja tänu teile püüame sammuda ühtses rütmis ja anname endast kõik, et klient meie kodus ennast erilisena tunneks!

Me püüdleme uskumatu teeninduse poole. Isiklikult iseenda kohta võin öelda, et nüüd on mul rohkem julgust antud nippe teeninduses ja tavaelus kasutada.

Tänan teid! Kogu Tartu teenindajate üksmeelne arvamus on, et te olete parimad koolitajad.

“Koolitus oli super. Eriti meeldis, et väga, väga palju näiteid toodi elust enesest.”

“Koolitus oli nii soe ja südamlik, et ärge muutke midagi. Enne koolitust oli hirm, kuid see vaibus koolituse käigus. Arvasin, et see on justkui kooli tahvli ees seismine, kuid siin ei olnud ei õigeid ega valesid vastuseid ning keegi ei mõistnud hukka.”

DANSKE BANK

“Elamusi pakkuv teenindus”

“Koolitajad lähtuvad koolitust kokku pannes konkreetsest vajadusest. Signe ja Kati on väga huvitavad ja tõeliselt mõnusad inimesed. Nad oskavad keerulised asjad nii huvitavalt ja lihtsalt edasi anda – see jääb meelde! Need lood, mis teoreetilise osaga kaasas käivad ja kuidas nad oskavad seda edasi anda – seda peab kogema! Need kaks väga ilusat ja värvikat naist armastavad oma tööd – teevad seda kirega!”

EMT

“Te suudate väga hästi luua avatud õhkkonna, kus kõik saavad tunda ennast vabalt. Teie koolituselt sain mõnusas koguses uusi teadmisi ja sain need kohe ka läbi proovida. Veelkord ütlen, et oli minu meelest väga hea koolitus.”

“Koolitus oli üks haruldasi, kui mitte ainulaadseid, millel viibides mõttes ei olnud see millal vabaks lastakse vaid sellest, et mida veel huvitavamat võib järgmisel korral õpetada. Põhjusel, et koolitus oli väga atraktiivne aina rohkem tekkis soov uusi teadmisi praktikas rakendada ja peab tunnistama SEE KÕIK REAALSELT TOIMIB. Võimalusel ei muutu kohtumine Teiega viimaseks korraks vaid kindlasti näeme tulevikus, kuna praktikas toimivad teadmised omavad tarkuse kaaludel suurimat kaalu!!!”

“Üleüldiselt koolitus väga meeldis. Palju vaheldusrikkaid tegevusi ja huvitavalt esitatud jutt. Õppisin jälle keerulisi teemasid selgemalt ja arusaadavamalt tõlgendama.”

“Väga positiivsed emotsioonid. Meeldib see, et palju on kordust ja saame põhjalikult teemasid analüüsida. Saab palju kaasa mõelda.”

“Väga meeldis koolitajaga pidev kontakt ja arutelud. Tundsin, et sain koolitajalt palju positiivset energiat, kuna tavaliselt koolis loengutes on väga raske ärkvel püsida olenemata loengu huvitavusest. Tänasel koolitusel ei tulnud hetkekski und.”

“Õppisin erinevaid suhtlemistehnikaid mida kasutama hakkan: peegeldamist ja „burxi“. Esimese hooga oli keeruline tulla välja oma tavapärasest mustrist peegeldamisel. No jälle oli siin koolitusel nii lahe ja lõbus! Iga kord saab midagi uut ja loomulikult kinnistuvad ka varem kuuldud teemad.”

ETK

Kliendikeskne telefoniteenindus

“Kindlasti üritan vältida nii-öelda ohtlikku sõnavara. „Kahjuks“ ma enam ei ütle. Super! Tuju hea ja teadmisi jälle juures.”

“Emotsioonid on väga positiivsed. Loeng möödus väga vabas atmosfääris.”

“Väga positiivne. Sain paljudele mõtetele kinnitust ning ka uusi tarkusi juurde.”

IDA-TALLINNA KESKHAIGLA

“Koolitus oli väga hea, koolitajad olid SUPER! Teoreetiline ja praktiline osa heas suhtes. Loodan, et õnnestub veel mõnel teie koolitusel osaleda.”

“Koolitus oli fantastiline!”

“Meeldis tempokus, küsimustele vastati võimalikult täpselt. Meeldis, et toodi palju näiteid reaalsest elust. Väga tore oli – meeldiv ja kasulik!”

“Meeldis väga ülesehitus ja kahe koolitaja omavaheline sünergia – poole sõna pealt üks lõpetas ja teine kohe jätkas. Hea tempo, elulised näited.”

“Viis mõtted oma töiste tegemiste peale, kus saab uute tehnikatega kindlasti aega säästa ja paremini patsienti juhendada.”

“Tegemist oli väga kasuliku koolitusega.”

“Informatiivne ja piisavalt voolav, mänguline. Kasulik ja soovitan kolleegidele!”

“Seltskond oli tore, koolitaja on väga rõõmsameelne ja abivalmis. Kui oleks maailmas rohkem selliseid inimesi (koolitajaid) nagu tema, siis oleks maailm palju värvikam ja inimesed toredamad.”

“Mulle meeldis koolitus väga just oma stiili poolest, kuna tegemist ei olnud nn traditsioonilise kuiva ja igava loenguga, kus koolitaja tuimalt olemasolevat materjali maha loeb. Aeg läks kiiresti ning viibisin ise 100% kohal. “

“Teooria ja praktika vaheldused ei jätnud kohta väsimusele, vaatamata akendeta ruumile ja ebamugavatele toolidele. Väga meeldis see, et EI KASUTANUD powerpointi, vaid rääkis – joonistas kuulajatele sobivas rütmis. Koolitus on vajalik nii professionaalses mõttes kui igale inimesele isiklikult.”

“Meeldis väga koolitaja, asjalik ja kompetentne. Koolituse tempo intensiivne. Suhtumine mõistev ja hooliv koolitaja poolt. Oleks tore, kui koolitus jätkuks.”

“Koolitus mulle tõesti väga meeldis, ma arvan, et see on üks parimatest, kus ma käinud olen. Sain juurde väga palju uusi teadmisi nii eraeluks, tööks kui ka kõigis teistes situatsioonides käitumiseks.”

NORDEA

Kliendikirjadele vastamise koolitus

KÕIK oli väga hästi.

Tasemel koolitajad; värvikad näited elust enesest.

Meeldis koolitajate siirus.

STARMAN

“Kõik oli huvitav ja positiivne. Sain palju infot, mida kasutada tööl ja igapäevases elus.”

“Teie koolitused on alati suisa SUPER.”

“Õppisin konkreetsele situatsioonile konkreetset lahendust. Sain palju huvitavat infot. Meeldis väga!!! Suur, suur aitäh!

“Õppisin, kuidas suhelda paremini klientidega ja usun, et saan neid oskusi rakendada ka eraelus. Mulle meeldis, et teooriat sai kohe rakendada praktikas. Oli väga huvitav!”

“Olin pikka aega oodanud koolitust just „raske kliendiga“ suhtlemiseks. Sellest koolitusest sain ma väga palju „retsepte“ endast väljas oleva kliendiga suhtlemiseks ja meie mõlema jaoks positiivse lahenduse leidmiseks. “

“Kogesin ainult positiivseid emotsioone. Tekkis soov ennast paremaks teenindajaks vormida.”

“Mulle meeldis, et koolitaja ei pannud ennast kõrgemale ega tähtsustanud ennast, vaid oligi selle jaoks, et inimesi õpetada, informeerida ja sai sellega suurepäraselt hakkama. “

“Praktiline, täies mahus teostatav igapäevaselt töös.”

TRIUMPH

“Õppisin juurde, kuidas mitte endasse lasta negatiivsust. Osata kuulata kliendi soove ja neid välja selgitada. Kogesin positiivseid emotsioone, räägiti palju tõeseid lugusid elust ja teenindusest, mis aitavad luua parema teenindaja. Koolitus oli väga hea, mulle meeldis väga. Koolitajad teadsid, mida rääkida ja õpetada. Päris pikaks ajaks on mul nüüd hea tuju.”

“Õppisin koolituselt, et tuleb rohkem osata tegeleda oma emotsioonidega. Sisemine rahulolu/negatiivsed emotsioonid paistavad kohustusliku positiivse maski tagant ALATI välja.

Emotsioonid olid ülipositiivsed. Lõbusad ja heatujulised koolitajad. Meeldisid koolitajate poolt toodud näited. Koolitajad olid ennast antud kaubandusvaldkonnaga piisavalt kurssi viinud, et ei rääkinud puhtalt teoreetilist juttu, vaid koolitus oligi suunatud konkreetselt pesupoele.”

MÜÜK

A2B GRUPP

 Telefonimüük

“Eeldasin, et telefonimüügi koolitus sisaldab endas kasulikke võtteid mingi teenuse/toote müümiseks telefoniteel. Nii see tõepoolest ka oli, aga sellele lisaks sisaldas koolitus ka väga palju selgitusi – miks mõni meetod selliselt töötab (või miks ei tööta). Enamasti on müügikoolitused ameerikalikult agressiivsed ja eelkõige oli väga positiivne üllatus see, et Aeternumi müügikoolitus oli rahulik, selgitav, ja teooriat toetasid mitmed värvikad näiteid elust enesest.

Väga hindan seda, et kõikidele koolitusel osalejatele anti võimalus avaldada arvamust, kaasa rääkida ning olla 100% teema sees. Soovitan Aeternumi telefonimüügi koolitust kõigile neile, kes otsivad sellest enamat, kui absurdseid “alati töötavaid väljendeid”, mis enamasti on välja töötatud ameerika turu jaoks ning nendele, kes leiavad, et müügiprotsessi ja igapäevaelu vahele saab tõmmata mitmeid paralleele.

Suur tänu ja siiralt loodan koostööd teha ka lähitulevikus!”

“Koolitus oli väga huvitav ja kaasakiskuv. Olen käinud ja kuulanud paljusid kuulsaid koolituste läbiviijaid. Esimest korda tundsin, et koolitusel ei tule uni peale ja muudkui ootasin uusi lahendusi, märkusi, tähelepanekuid, uusi võtteid-nippe jne. Viie tunniline loeng läks, kui linnutiivul. Soovitan kindlasti kõigile AETERNUMI koolitusi, saate uusi kogemusi ja elamusi.
 Suurimad tänud hea ja huvitava koolituse eest!”

EMT

“Parimad koolitajad, kes mind koolitanud on. Jätkake samas vaimus!”

“Ülesanded olid huvitavad ja harivad ning koolitus üks huvitavamaid, kus käinud olen.”

“Koolitus oli väga huvitav. Meeldisid erinevad ülesanded ja rollimängud. Videotreening oli väga huvitav, sai ennast kõrvalt näha. Koolitajad on väga rõõmsad ja teavad, millest räägivad.”

IIZI KINDLUSTUS

Müügiprotsessi juhtimine

“Väga positiivne, informatiivne. Andis julgust oma tegevusele juurde, et oleme ikka õigel teel. Elulised näited olid Super!”

“Reaalsete situatsioonid toomine koolitusse oli väga hea”

“Kõik meeldis, superluks kogemus, tulevikus käiks veel sellistel koolitustel.”

KREDIIDIPANK

 Telefonimüük

“Õppisin, et kõik sõltub minust, sellest, kuidas ma ennast häälestan, motiveerin. Halva tujuga ja negatiivse hoiakuga ei ole mõtet müüki alustada.

“Õppisin iseendaga tegelema ja oma vastumeelsusest müügi osas jagu saama. Väga meeldivad koolitajad, jutt inimeselt inimesele. Isegi aega võinuks rohkem olla. “

“Meeldis kõik, hea õhkkond, head teadmised ja positiivsed emotsioonid. “

MERITON HOTELS GROUP OÜ

 Müük ja tellimiskeskus

“Õppisin palju. Sain teada telefonimüügi põhimõtted. Sain praktiliste ülesannete kaudu neid lihvida. Koolitajad olid oma ala profid. Mul on väga hea meel koolituse üle.

“Mulle meeldis väga see, et oli väga emotsionaalne (mitte kuiv) koolitus. Praktika. Kolmas päev (videotreening) annab väga hea pildi, mis moodi käitud ja mida võiks parandada.”

AVATUD KOOLITUSED

Kuidas panna organisatsiooni teenindus müüma?”

“Palju oli psühholoogilist informatsiooni, mis meid väga huvitab. Lisaks uutele teadmistele, pani ka koolitusasju uue/värske pilgu läbi vaatama, avardas maailmapilti. Meeldisid värvikad näited ja lood, teadmiste omandamine läbi kerge huumori.

“Kogutud emotsioonid olid absoluutselt positiivsed: avastamisrõõm, eneseteadlikkuse tõus. Paras tempo ja käsitlemise sügavus. Sõbralik õhkkond, väga meeldiv päev. “

“Õppisin, et kõik probleemid või puudujäägid on lahendatavad. Selleks peab minema süvitsi! Andis palju mõtteainet. Kuhjaga positiivseid emotsioone edaspidiseks!

MEESKONNATÖÖ

KESKKONNAMINISTEERIUM

“Suhted ja suhtlemine meeskonnas”

“Kordagi polnud igav. Vaatamata meie esialgsele võrdlemisi kinnisele olekule, said nad meid lahti sulatatud. Sisu ja esitusvorm põnevad. Koolitus võiks olla veel pikem, sest nii tore oli!”

“Koolitajad suutsid kogu kahe päeva jooksul minu tähelepanu hoida ja säilitada tubaste tegevustega. Huvitav ülesehitus. Mõtlema panev, analüüsiv ja innustav.”

“Koolitajad läksid teemadesse süvitsi. Minu jaoks oli tegemist väga professionaalsete koolitajatega, kes oskasid lihtsalt meeskonnatöö põhimõtteid läbi mudelite selgitada.”

LINDORFF EESTI

„Ühtne meeskonnatöö“

“Emotsioonid olid ning jäid positiivseks. Ootus ja ärevus, mida järgmisena räägitakse või tehakse. Meeldis, et koolitajad säilitasid põnevuse ja positiivse õhkkonna. SUURED TÄNUD NING PEATSE KOHTUMISENI!”

“Ainult positiivseid emotsioone kogesime. Andis hea tunde ning palju mõtteainet edaspidiseks.”

PÕLLUMAJANDUSMINISTEERIUM

“Minu jaoks oli koolitus viljakas, jõukohane, arusaadav, innustav, rahuldust pakkuv. Esimene koolitaja, keda ma julgen rahuliku südamega teistele ka soovitada.”

“Sain palju uusi teadmisi meeskonna/perekonna/ühiskonna ülesehitusest, samuti väärtustest ja tõekspidamistest. Meeldis see, et koolitaja kaardistas probleemid ja korraldas koolituse konkreetsetest probleemidest lähtuvalt, mitte ei ajanud kuiva teooriajuttu! Emotsioonid olid eranditult positiivsed, kordagi ei hakanud igav.”

“Kindlasti peaks olema samade koolitajatega jätkukoolitus. Lisaks juhtimise teemadel koolitus. Samas antud teema võiks olla rohkematele inimestele.”

ESINEMINE, KOOLITAMINE

IDA-TALLINNA KESKHAIGLA

„Koolitaja koolitus“

“Suurepärased koolitajad. Parim koolitus antud teemadel, mida olen seni kogenud.”

IF P&C INSURANCE

“Entire morning was encouraging, gave hope to the future. High energy from everybody in the room, we all wanted to learn/improve. I saw how my team members improved their performance (more than I expected).”

RAUTAKIRJA (Apollo, R-Kiosk, Filmipood, Videoplanet, Lehepunkt)

“Mulle väga meeldis. Oli lõbus, sai palju infot, sai kogemusi, ühesõnaga superluks ja koolitus ületas ootusi!”

“On olnud väga huvitavad kolm päeva. Algul ei kujutanud ette, et sellest koolitusest võiks nii palju saada, olin veidi skeptiline. Nüüd võin ausalt öelda, et ootan huviga meie endi läbiviidavat koolitust, sest Te olete hajutanud hirme, õpetanud erinevaid nippe, andnud palju nõuandeid ja konstruktiivset kriitikat.

Meil oli väga meeldiv grupp ja veel meeldivamad kooltajad. Suur-suur aitäh!”

“Kogu koolitusprotsessi vältel üllatasite mind väga positiivselt (ma olin enne ikka päris skeptik). Teie antud konstruktiivne (ja hell) kriitika oli väga lahke ja tundus kompetentne (mulle meeldib, kui profid õpetavad).”

“Väga tore kogemus, õppisin uut ja kogesin uut. Ületasin ennast ning laiendasin häbelikult natuke oma mugavustsooni.”

SUHTLEMINE

DANSKE BANK

“Nõustaja rollikoolitus”

“Väga meeldis sujuv rääkimine olulistest ja rasketest teemadest lihtsas keeles.”

“Ootusiületavalt positiivne kogemus – asjalik ja igapäevatööle vajalik info.” 

VIIRATSI LASTEAED RÜBLIK

“Väga positiivne. Sain väga palju õpetlikku, mida rakendada nii tööl, kui ka kodus. Super hea koolitus! Aitäh!”

“Väga super ja põnevad, emotsioonidega lektorid (mitte „kuivikud“)”

AVATUD KOOLITUSED

„Suhete Suvekool“

“Hea ja suurepärane kogemus läbi mõelda ja arutleda, mis siis tegelikult meiega toimub paarisuhtes. Siin alles nägin, et paljud kogemused ja teadmised toimuvad ja juhtuvad läbi seaduspärasuste. Siit minnes võtan endale aega lisa lugemiseks. Usun, et osalen ka jätku osas ja siis juba analüüsime minu „roosade prillide“ faasi. Aitäh kõigile südamliku ja siira osalemise eest!”

“Tähtis on märgata Teist inimest, ka iseennast. Juurdunud tõekspidamisi tuleb teinekord ka välja juurida juhul, kui need kõlbmatuteks osutuvad. Ja istutada uued seemned viljakasse mulda.”

JUHTIMINE

DANSKE BANK

“Väga kasulik, vajalik koolitus. Koolitajad väga huvitavad, laia silmaringiga. Koolitus oli ootusi ületav. Super! Soovitan teistele kindlasti.”

“See oli väga-väga huvitav koolitus, mis tekitas palju mõtteid, mida tuleb seedida. Väga meeldis teie hoiak ja suhtumine: see, kuidas te panete mõtlema, aitate seoseid luua ja meeldisid ka teie näited. Koolitus oli dünaamiline ja emotsionaalselt puudutav.” 

“Aktuaalsed teemad, mis haakuksid väga hästi meie igapäevaste tegemistega. Väga meeldisid illustreerivad näited, mis aitasid teooriat selgitada. Mahlakas tekst, lihtsalt jälgitav, mõnus kuulata. Tempo paras, koolituse ülesehitus väga hea.”

“Kasulik ning vajalik koolitus. Kõik teemad olid asjakohased, ning võib tööl koheselt rakendada.” 

R-KIOSK

“Teemad olid väga asjakohased, seega oleme väga rahul.”

“Super, midagi poleks tahtnud, et oleks teisiti.” 

“Koolitajad super! Oleks 1,5 päeva asemel 3 päeva :)”

ERINEVATELT KOOLITUSTELT

“Soovin, et sellisel kujul kokkusaamised jätkuksid ka tulevikus- tegemist on juhile/juhendajale vajaliku tsükliga, mis toetab igapäevast tööd. Koolitajatena olite parimad!!! Soovitusindeksi järgi maksimum!”

“Tänan teid väga huvitava ja asjaliku koolituse eest! Kui kunagi selle programmiga alustasin, siis ei olnud mul endasse erilist eneseusku. Mu töötulemused olid head, kuid usku teiste juhendamisse ma ei omanud. Nüüdseks olen tänu teile saanud suurepärast tuge ja eneseusku enda tegemistes nii töös kui ka eraelus. See on elu parim koolitusele investeeritud aeg. Tänan teid veelkord!”

EFEKTIIVSUS JA AJAUHTIMINE

RIIGIMETSA MAJANDAMISE KESKUS

“Tööaja efektiivne kasutamine”

“Tunnistan, et enne koolituse algust kippusin pealkirja järgi juba sildistama. Tegelikult aga sain palju kasulikke mõtteid ja olen väga rahul.”

“Koolitus valmistas meeldiva üllatuse. Teema järgi olid ootused palju väiksemad. Tegelikult oli koolitus tõesti huvitav ning kaasa-ja järelemõtlemapanev.”

“Praktilise poole pealt väga vajalik koolitus. Aitas analüüsida ja mõista oma tegevustest ja käitumisest laiemat pilti. Andis suuna, kuidas oma ajakasutust tasakaalus hoida.”

Tekkis huvi? Võta ühendust!