Uudised

Saadame uudiskirja nüüdsest tihedamini kui kord kuus. Miks?

Alates oktoobrist saadame oma uudiskirja vajadusel välja tihedamini kui vaid kord kuus. Miks nii otsustasime ja miks see Sulle kasulik on?

1x kuus – hea või halb?

Alates Teenindaja.ee loomisest oleme saatnud uudiskirja välja kord kuus. Oleme saanud lugejatelt tagasisidet, et neil (ehk siis Sinul) oleks parem saada uudiskirja tihedamini, sest ühe kuuga jõuab koguneda liiga palju postitusi ja keeruline on leida aega, et need kõik ühe korraga üle vaadata.

Oskus oma kliente kuulata on väga oluline. Teenindaja.ee “kliendid” on lugejad ja ka meil on tavaks Teid kuulata. Seetõttu otsustasimegi, et saadame uudiskirja edaspidi välja ebaregulaarselt – lähtuvalt sellest, kui palju uusi postitusi on kogunenud ja kuivõrd aktuaalsed on teemad, mida käsitleme.

Kui tihti kavatseme edaspidi e-kirja saata?

Uudiskirjaga liitujad võivad meie e-kirju oodata varasemast rohkem. Me ei hakka teie postkaste igapäevaselt pommitama, kuid pole põhjust imestada, kui saate meilt kirja kaks korda nädalas. Teinekord võib juhtuda, et saate ühe või kaks kirja kuus. Lähtume eelkõige sellest, kuidas on lugejatele kõige kasulikum.

Me ei spämmi!

Ei spämmiTeenindaja.ee eesmärgiks on algusest peale olnud pakkuda professionaalset teenindusjuhtimise alast teavet ning praktilisi näpunäiteid nii valdkonna spetsialistidele kui ka kõigile teistele, kellele teenindusmaastikul toimuv huvi pakub.

Meie eesmärgiks ei ole kuvada reklaamteateid või Sulle midagi maha müüa. Meie postitused on eelkõige õpetliku sisuga ja informatiivsed. Tõsi, kuvame teavet ka teenindusvaldkonna ürituste kohta, sest ka see on meie hinnangul kasulik info.

Jälgides meie blogi ja olles liitunud meie uudiskirjaga, võid olla kindel, et saad kasulikku ja huvitavat teavet ning oled teenindusmaastikul toimuvaga alati kursis.

6 põhjust, miks peaksid ka Sina meie uudiskirja tahtma

  • Mugav – saadame kõik olulise info Sulle otse e-postkasti
  • Säästad aega – ei pea meeles pidama ise meie blogi regulaarselt külastada
  • Parem ülevaade – uudiskirja oleme koondanud kõige olulisema, saad kiire ülevaate
  • Tasuta abivahend – saad kasuliku materjali “10 nõuannet paremaks teeninduseks”
  • Turvaline – blogi toimetab mainekas koolitusettevõte – me ei kasuta Sinu andmeid kurjasti
  • Lihtne loobuda – iga kirja all on viide, millele klikkides saate teadetest loobuda

“Ma pole ikka kindel, kas tasub…”

Oma silm on kuningas! Kõiki meie saadetud uudiskirju saate lugeda siit. Vaadake ja veenduge ise, kas soovite meilt e-maile saada või mitte.

[gn_button link=”http://us2.campaign-archive2.com/home/?u=a02028b13fcfc12b5cc4c97bd&id=c792052de2″ color=”#e4e4e4″ size=”1″ style=”1″ dark=”1″ square=”0″ target=”blank”]Vaata saadetud kirju[/gn_button] [gn_button link=”http://teenindaja.us2.list-manage.com/subscribe?u=a02028b13fcfc12b5cc4c97bd&id=c792052de2″ color=”#ff8000″ size=”1″ style=”1″ dark=”0″ square=”0″ target=”blank”]Tahan ka uudiskirju![/gn_button] [gn_button link=”http://www.teenindaja.ee/kontakt/” color=”#e4e4e4″ size=”1″ style=”1″ dark=”1″ square=”0″ target=”blank”]Anna tagasisidet[/gn_button]