Koolitused

Teenindusjuhtimine

Teenindusjuht on oluliseks lüliks ettevõtte üldiste eesmärkide elluviimisel, seega on oluline oskus näha ettevõtet, kui tervikut. Mõista ja toimida lähtuvalt ettevõtte väärtustest, eesmärkidest, kultuurist ja samal ajal tulla toime igapäevaselt teenindajate juhtimisega, märgata igapäevaselt pisinüansse, mis mõjutavad klienditeeninduse kvaliteeti tervikuna.

Vaatamegi kuidas kujundada teeniduskeskkonnas erinevaid detaile ja juhtida teenindajaid selliselt, et klient tunneks ennast oodatuna ja mugavalt ja teenindaja tunneks ennast väärtuslikuna.

Läheneme igale sihtgrupile nende ettevõtte spetsiifikast lähtudes. Kuna kitsaskohad võivad olla väga erinevad organisatsiooniti, siis eelneb koolituste planeerimisel alati põhjalik eeltöö ja ettevalmistus tellijaga teemade täpsustamiseks.

Registreeri / küsi pakkumist

Sulle võib huvi pakkuda ka: