Koolitused

Teenindaja kui juht!

Kliendikesksus – enamus teenidusettevõtteid räägib sellest ja peab seda oluliseks. Miks teenindus vaatamata sellisele väärtusele alati ikkagi ei toimi.

On oluline mõista kas me tegelikult ka saame sellest niinimetatud suurest sõnast oma ettevõttes ühtmoodi aru. Mida see sõna siiski tähendab iga teenindaja või teenidusettevõtte töötaja jaoks. Kas seda, et klient on toote/teenuse kätte saanud või midagi enamat? Kuidas keerulistele olukordadele ja aegadele vaatamata häid kliendisuheteid hoida ja tugevdada.

  • Kasvatame klienditeenindajates müüvat mõtlemist, et nad oskasid enda ettevõtet vaadata laiemalt, kui ainult enda ametikohast lähtuvalt.
  • Aitame teadvustada, kui oluline on teenindaja roll ettevõtte maine kujunemisel ja kui palju nemad sellest isiklikku kasu võivad saada.
  • Anname ka klienditeenindajatele tööriistad, kuidas klienditeeninduse protsessis saada hakkama ka keerulisemate olukordadega ja nõudlikumate klientidega.

Läheneme igale sihtgrupile nende ettevõtte spetsiifikast lähtudes. Kuna kitsaskohad võivad olla väga erinevad organisatsiooniti, siis eelneb koolituste planeerimisel alati põhjalik eeltöö ja ettevalmistus tellijaga.

Registreeri / küsi pakkumist

Sulle võib huvi pakkuda ka: