Koolitused

E-koolitus: Kuidas panna kliendid ostma?

Käesolev lühikoolitus on suunatud müügiga otseselt või kaudselt tegelevatele inimestele. Erinevaid müügiinimesi jälgides võib avastada, et osad on neist väga edukad ning neil õnnestub müüa praktiliselt igale kliendile (kusjuures klient on ka rahul:)). Teised jälle näevad väga palju vaeva, kuid tulemus on kesine. Millest tekib see vahe? Põhjus on selles, et esimesed kuulavad ning kaardistavad klienti , avastades nende “ostunupud”. Teised seevastu räägivad ega kuula klienti. Antud lühikoolituses õpid, kuidas väiksema ressursikuluga saavutada müügi seisukohalt paremaid tulemusi ehk kuidas müüa kliendile tähenduslikult.

Lühikoolituse eesmärgid:

1. Oskus kaardistada kliendi vajadusi, väärtusi ja võimalusi läbi kliendi kuulamise ja õigeste küsimuste esitamise ning lähtuvalt nendest kliendile lahendusi pakkuda.

2. Arusaam terviklahenduste olulisusest, mis lähtuvad kliendi väärtustest.

3. Arusaam kahest enam levinud ohust müügitöös.

Registreeri / küsi pakkumist

Sulle võib huvi pakkuda ka: