Kersti Oja-Aava

Kliendisuhete juht

Tere, olen Kersti!

 

Tegelen Aeternumis kliendisuhete loomise ja hoidmisega. Tutvustan aktiivselt meie teenuseid olemasolevatele ja tulevastele klientidele parimate lahenduste leidmiseks.

Olen täiendanud end erinevatel psühholoogiliste-, suhtlemise-, teeninduse- ja müügikoolitustel ning läbinud turunduse, finantsjuhtimise ja tootearenduse kursused ettevõtluses. Viimased õpingud olid Tartu Ülikooli Õigusinstituudis.

Teenindusvaldkonnas olen töötanud alates 1995. aastast. Minu pikim töösuhe kestis 10 aastat rahvusvahelises suurettevõttes, kus töötasin teenindajana. Seetõttu mõistan hästi, mida tähendab teenindav töö ning tahan lüüa kaasa Eesti teeninduskultuuri parandamisel.

Samuti oman rohkelt praktilist töökogemust erinevate (kliendi)ürituste korraldamisel, koolituste ettevalmistamisel ja müügitöös – just need kogemused lõid soodsa pinnase liitumaks Aeternumi professionaalse meeskonnaga.

Sõbrad ütlevad, et olen õiglane ja hooliv inimene, kes on alati järjekindel oma tegemistes. Minu elurõõmsust ja enesekindlust täiendab hea huumorisoon.