Uudised

Märts teeninduses

Hea Teenindaja.ee külastaja,
märts ehk Hea Teeninduse Kuu koos kõigi oma sündmustega on selleks korraks jälle läbi. Edukalt toimusid Hea Teeninduse Päevad Tartus ja Tallinnas, valiti Tartu, Tallinna ja Eesti parimad teenindajad, toimus Kiida Teenindajat kampaania jpm põnevat.

Kindel on see, et märtsis räägiti teenindusest ja teenindustöö väärtustamisest rohkem kui tavaliselt ja meil on selle üle ainult hea meel. Olles Hea Teeninduse Kuu kaaskorraldajad, kajastasime kõike toimunut aktiivselt ka Teenindaja.ee-s. Alljärgnevalt lühike kokkuvõte kõigist eelmise kuu postitustest!

TÕIME TEIENI “PARIMATE TEENINDAJATE” INSPIREERIVAD EDULOOD

  • Kristjan Jasinski – Eesti parim teenindaja 2009!
    Noormees, kes oma noore ea kohta on juba palju teinud ja näinud ning Eesti teenindajatele särav eeskuju. Loe edasi!
  • Maarja Virkus – Eesti parim teenindaja 2009 III koht!
    Maarja on erakordselt särav, humoorikas ja rõõmsameelne teenindaja. Loe edasi!
  • Kätrin Liebert – Eesti parim teenindaja 2010!
    Täna on Kätrin Swedanki Kõnekeskuse laenu- ja liisingutoe rühmajuht. Loe edasi!
  • Anti Sepri – Eesti parim teenindaja 2009 II koht!
    Anti on ehe tõestus sellest, et kui sa ikka midagi väga tahad, siis leiad selleks ka võimaluse. Loe edasi!
  • Olga Tsõgankova – Eesti parim teenindaja 2004 II ja 2005 III koht!
    Alates 2010. aastast on Olga Citadele banka Eesti Filiaalis personaalse varahalduse kliendisuhete haldur. Loe edasi!
  • Triinu Maksim – Eesti parim teenindaja 2011!
    “Suurim väljakutse oli ilmselt mitte punastada esinedes. Avalik esinemine laval – see võtab siiani põlve nõrgaks!” Loe edasi!
  • Jane Võsso – Tartu parim teenindaja 2006 II koht!
    Täna on Jane üle võtnud Tartus Pierre kohviku juhtimise panustades nii Tartu kui hea teenindusega linna klientide mõnusasse teenindamisse. Loe edasi!
  • Vivika Kärmo – Eesti parim teenindaja 2005 II koht!
    Vivika töötab Swdbankis privaatpanganduse kliendihaldurina. Loe edasi!

INTERVJUU KETLYN VILLEMIGA

  • Ketlyn Villem on Tartu, Tallinna ja Eesti Parima Teenindaja konkursside kaaskorraldaja. Loe edasi!

KETLYN VILLEM - INTERVJUU

INTERVJUU: TARTU PARIM TEENINDAJA 2012

  • „ Arvan, et võit tuli mulle tänu heale huumorile, millega keerulisi situatsioone lahendada. Heatahtlikus, positiivne suhtumine ja huumor ongi ühed peamised töövahendid hea teenindaja “tööriistakastis”. Loe edasi!

INTERVJUU VELGIGA

INTERVJUU: TALLINNA PARIM TEENINDAJA 2012

  • „See on tõesti üks tohutult suur kogemus. Ja mul on nii hea meel, et ma olen sellevõrra kogenum. Ma sain nii suured ja mõnusad elamused. Nii palju positiivset energiat! Ma sain arendada oma teenindaja oskusi situatsioonide lahendamisel. Kõige tähtsam, sain tuttavaks nii heade inimestega!” Loe edasi!

TALLINNA PARIM 2012

SKANDAAL: ANNI ARRO LÕPETAS KLIENTE MÕNITAVATE TEENINDAJATEGA TÖÖSUHTE

  • “Aga kas teie ürditee on hea muidu?” lõõbib üks neiu. “Ei ole, puhast s*tta pakume,” vastab teine ja lisab juurde, et kasutab koerapesuvett selle tegemisel. Loe edasi!

SKANDAAL KOMEEDI TEENINDAJATEGA

CHERRY TURUNDUSJUHT: 5 NÕUANNET EDUKAKS VOUCHERIKAMPAANIAKS

  • Mida peab teadma, et voucher-kampaania ei ebaõnnestuks? Loe edasi!

Cherry soovitused

EESTI PARIM TEENINDAJA 2012 VALITUD!

  • Meie ette astus 9 suurepärast teenindajat üle Eesti… Loe edasi!

“EESTI PARIM TEENINDAJA 2012″