Uudised

Kuidas sotsiaalmeedia enda kasuks tööle panna?

Käes on aeg, mil väga suur osa teenindusest ja tehingutest toimub interneti vahendusel ning 72% eurooplastest on vähemalt ühe online-suhtlusvõrgustiku liige. Seetõttu tasub mõelda, kuidas on võimalik teenindust läbi sotsiaalmeedia kanalite edendada.

Siin ongi Teile 8 nõuannet kuidas saate sotsiaalmeedia enda kasuks tööle panna!

1. Tooge ettevõte inimestele lähemale.
Sotsiaalmeedia kanalite oskuslik kasutamine ja klientidega aktiivselt suhtlemine loob isiklikuma suhtlustasandi, mis on aluseks sügavama usaldusväärsuse tekkele.

2. Jälgige, mida Teie kohta kirjutatakse.
Sotsiaalmeedia kaudu saadud tagasiside on väärtuslik informatsioon, mis aitab märgata võimalikke arengukohti ja ennetada PR-skandaale.

3. Suhelge inimestega ja pakkuge vastuseid toote- või teenusepõhistele küsimustele.
Inimesed, kes Teie tooteid-teenuseid-teenindust kommenteerivad või küsimusi küsivad, ootavad ka vastuseid.

4. Pakkuge lisaväärtust.
Muutke oma sm-kanalid atraktiivsemaks ja sisukamaks postitades pilte, videoid, kasutusjuhendeid jms, mis võiks Teie kliente huvitada. Miks mitte kuvada ka telgitaguseid, kuidas Teie toode valmib?!

5. Looge tingimused klientide omavaheliseks suhtluseks.
Tihti abistavad ja juhendavad kliendid üksteist ise, kui selleks on loodud sobivad tingimused. Inimesed tahavad suhelda ja kipuvad koonduma sarnaste huvide järgi.

6. Jagage positiivset tagasisidet.
Väga lihtne on korraldada kampaaniaid või postitada üleskutseid, et saada klientidelt tagasisidet (nt lühiarvustuste kujul). Võite oma klientidelt küsida, miks nad just seda teenust kasutavad ja vastustest saate välja noppida kasulikke müügiargumente.

7. Korraldage sotsiaalmeedia kampaaniaid
Oskuslik müügikampaaniate korraldamine sotsiaalmeedias võib olla väga tulemuslik. Hea reklaamina võib mõjuda ka see, kui annate aeg-ajalt tõepoolest midagi kliendi jaoks väärtuslikku tasuta ära, sest igasugu “supersoodsatest pakkumistest” on sm-kanalid niigi ülekoormatud.

8. Väärtustage oma fänne.
Korraldage kampaaniaid spetsiaalselt fännidele, pakkudes neile aegajalt täiendavaid erisoodustusi või muid hüvesid.

Allikad / täiendavat lugemist:
http://www.clickz.com/clickz/column/2027223/integrate-customer-service-social-media-marketing