
Koolitused

10. veebruar 2016 Avatud koolitus: “Praktiline müügipsühholoogia”
Tänapäeva konkurentsitingimustes on teadlikkus müügipsühholoogiast olulise kaaluga. Konkurents turul nõuab igalt müügiinimeselt professionaalseid oskusi. Klientidel on erinevad ootused, muutuvad olud ja otsustajate isikupära nõuavad müügiinimestelt paindlikkust, erioskusi juhtimaks müüki soovitud lõpptulemusteni. Koolitus annab tervikliku ülevaate müügiinimestele vajalikest teadmistest ja oskustest ning võimaluse nende harjutamiseks rollimängude käigus. Koolitus viiakse läbi kahe konsultant-koolitaja eestvedamisel. Kellele koolitus on […]

Ajaplaneerimine
Mõned inimesed meie kõrval jõuavad teha enam, kui teised. Koolituse käigus vaatame…

Energia vs sünergia?!
Efektiivse inimese, meeskonna, organisatsiooni kirjeldamiseks on hea kasutada energia tunnust. Märkamatult saadab see meid…

Enesekehtestamine
Kindlasti olete sattunud olukorda, kus tuleb end nõu ja jõuga maksma panna…

Innovatsiooni koolitus
Inimesed ja organisatsioonid teevad igapäevaselt oma harjumuspäraseid tegevusi tavapärasel viisil…

Liidrite arenguprogramm
Juhtimine on kunst, mis ühest küljest omab kindlaid mängureegleid…

Meeskonnatöö treening
Iga organisatsiooni liikmed teevad omavahel meeskonnatööd. Vajadus meeskonnatöö edendamise järele võib tekkida…

Mentorlus ja juhendamine
21. sajandi eripäraks on muutumine üha enam teadmuspõhiseks majanduseks, kus teadmuse…

Motivatsioon
Oskus ennast juhtida, motiveerida, on kunst ja ühest küljest sisaldab mitmeid tuntud…

Müügitreeningud
MÜÜK – sõna mis paljusid ehmatab, mitmed jätab ükskõikseks ja mõnele meeldib. Tihtipeale…

Personalivalik
Iga organisatsiooni kõige kallimaks ressursiks on inimressurss. Seda nii finantsiliselt, kui ka…

Rahulolu- ja hetkeolukorra uuringud
Hindame teie töötajate rahulolu ja/või rahulolematust…

Stressijuhtimine
Pingetega toimetulek on tänasel päeval kiire elu- ja töötempo tõttu eriti aktuaalne…

Suhtlemistreeningud
Oma teadete edastamiseks ja vastuvõtmiseks kasutavad inimesed tavaliselt verbaalseid…

Teenindaja kui juht!
Kliendikesksus – enamus teenidusettevõtteid räägib sellest ja peab seda oluliseks. Miks teenindus vaatamata…

Teenindaja.ee
Praktilisi nõuandeid hea teeninduse ja selle juhtimise kohta. Toetamaks teeninduskultuuri…

Teenindusjuhtimine
Teenindusjuht on oluliseks lüliks ettevõtte üldiste eesmärkide elluviimisel, seega on oluline oskus näha…

Testostlus
Koostöös meie partner Dive Eesti OÜ-ga pakume terviklikku lahendust Teie ettevõtte…