Uudised

Kliendid sushi restoranis: “Tellimisel selgus, et lõhe on otsas…”

Ühel õhtul külastasid Mari ja Mati sushi restorani Tallinna kesklinnas. Neil oli plaan süüa maitsev õhtusöök ja pärast seda minna kinno. Kinopiletid kindlaks kellaajaks olid neil juba varasemalt ostetud, otsus enne filmi sushit süüa sündis aga spontaalselt. Tuju oli hea ja otsustati anda võimalus uuele söögikohale.

Restoranis tervitati külalisi viisakalt ja juhatati lauda. Kuna Maril ja Matil oli filmi alguseni umbes üks tund aega, võtsid nad aega menüüga põhjalikult tutvumiseks. Umbes 10 minuti pärast tuli ettekandja viisakalt küsima, kas ollakse tellimiseks valmis. Mari ja Mati palusid veel pisut mõtlemisaega ja jõudsid peagi otsusele. Juhtus nii, et suur osa valitud roogadest sisaldasid lõhet. Praeguseks oli aega kokku kulunud umbes 25 minutit.

Ettekandja tuli tellimust võtma ning näljased külalised said ebameeldiva üllatuse osaliseks. Teenindaja teatas kurval toonil, et lõhet neil kahjuks pole. Ühe hetkega oli ta Mari ja Mati varasemad 25 minutit pingutust roogade valiku osas nullinud. Neil tekkis tunne nagu oleks seisnud pool tundi järjekorras vaid selleks, et kuulda: “Piletid on otsas!”

Ettekandja küsis üllatunult: “Kas teile siis ei öeldud, et lõhe on otsas?” Tegemist oli sama ettekandjaga, kes M ja M lauda juhatas ja käis neilt juba korra ka tellimisvalmiduse kohta uurimas. Küsimus mõjus kohatult, sest ta oli ju ainus teenindaja, kellega külalised olid rääkinud. Esmapilgul väga lihtne ja pigem süütu lugu (ikka juhtub ju!), aga Mari ja Mati otsustasid restoranist lahkuda ja ei plaani sinna enam tagasi minna. Loomulikult soovitavad nad sellest kohast hoiduda ka oma sõpradel ja tuttavatel.

Hea lugeja, mida Sina arvad:

  • Kas Mari ja Mati olid tülikad külalised, kes oleksid võinud menüüst midagi muud tellida?
  • Mida oleksid Mari ja Mati saanud või pidanud teisiti tegema, et negatiivset kogemust vältida?
  • Kas ja mida oleks võinud teenindaja teisiti teha, et klientide aega rohkem väärtustada?
  • Kas oled ise olnud sarnases olukorras (kliendi/teenindajana)? Kuidas oled uudisele reageerinud või uudise kliendini viinud?