Uudised

Kersti Oja Aava: 7 nippi, kuidas müügis tulemuslikum olla!

Kersti-portree

 

– Tee enne kliendikontakti põhjalikku eeltööd. 

Enne kohtumist või telefonikõne uuri kliendi kohta. Vaata kliendi kodulehte – väärtused, visioon ja missioon.

– Pane paika eesmärk!

Eesmärgista oma tegevus- kuhu sa peale kliendikontakti soovid jõuda? Hoia fookus kogu kontakti ajal oma eesmärgil!

– Häälesta end!

Enne igat kontati pööra olulist tähelepanu enda peas olevatele mõtetele, et nad oleksid müüki toetavad ehk positiivsed soovitud eesmärgi saamiseks.

– Liitu kliendiga!

Samastu kliendiga vastavalt, näiteks tema hääletoonile ja kõnetempole.

– Kaardista kliendi vajadusi ja väärtusi!

Küsi vestluse käigus avatud küsimusi ning kaardista, mis on tema jaoks oluline ja mida ta täpselt vajab.

– Tee vestlusest kokkuvõte ning ajasta järgnev tegevus.

– Lõpetuseks soovi kliendile midagi head ja erilist, mis jääks talle meelde!