Uudised

Jaanuar teeninduses

Hea Teenindaja.ee külastaja,
jaanuaris ilmus meie blogis palju huvitavat ja kasulikku lugemist! Alljärgnevalt lühike kokkuvõte kõigist jaanuari postitustest.

MIS JÄÄB MEELDE TEENINDUSAASTAST 2011?

  • Ekspress Hotline arendusjuht Kadi Aedma-Reining jagab meiega oma nägemust möödunud teenindusaastast! Loe edasi!

Mis jääb meelde teenindusaastast 2011?

TEENINDAJANA PÕHJA-INGLISMAA PUBIS

  • Vestlesime Maarjaga ja uurisime, millised on teenindaja rõõmud ja mured võõrsil, kuidas käituvad kohalikud kliendid ja milline on üleüldine teeninduskvaliteet. Intervjuust selgub, et small talk-i ja siira naeratuse mõju on tegelikult palju suurem, kui võiks arvata. Loe edasi!

Teenindajana Põhja-Inglismaal

HEA KLIENDITEENINDUSE ABC 7. ETAPP – HÜVASTIJÄTT

  • Praktikas kipuvad teenindajad tihtipeale just selles etapis vigu tegema, sest müük on juba tehtud ja uued kliendid ootavad teenindamist, aga…  Loe edasi!

Hea klienditeeninduse ABC 7. etapp

6 NÕUANNET “RASKE” KLIENDI TEENINDAMISEKS

  • Ükskõik kui hästi Te ka teenindate, suure tõenäosusega puutute aeg-ajalt ikkagi kokku klientidega, kes on ärritunud ja pahas tujus. Mida teha, et jääda professionaalseks? Loe edasi!

Kehakeel ja enesekehtestamine teeninduses

MIKS OSALEDA HEA TEENINDUSE JUHTIMISKONVERENTSIL 2012?

  • Uurisime konverentsi kaaskorraldajalt konsultant-koolitaja Karneliia Pressilt, miks peaks sellel konverentsil osalema. Loe edasi!

Miks osaleda?

HEA TEENINDUSE UURING TEENINDAJATELE 2012

  • Uuring on anonüümne ja mõeldud täitmiseks teenindajatele. Loe edasi!

Hea Teeninduse Uuring Teenindajatele

TEENINDUS STEFFANI PITSARESTORANIS?!

  • Diskussioon sai alguse, kui klient Martin kirjutas Facebookis Steffani Pizzarestorani teeninduse kohta järgnevat: “OKSE”… Loe edasi!

Teenindus Steffani pitsarestoranis?!

KLIENDITEENINDUS SOTSIAALMEEDIAS

  • Üha enam klientide kaebustest kolib sotsiaalmeediasse. Mida see tähendab? Loe edasi!

Klienditeenindus sotsiaalmeedias