Uudised

HOIATUS KLIENDILT: ärge õhtusel ajal taarat tagastage!

Sellel nädalal tabas ühte klienti Norde Centrumis (Lootsi 7, Tallinn) taarat tagastades ebameeldiv üllatus: mõlemad automaadid olid suletud. Automaatidele olid paigaldatud sildid „katki“, aga tegelikult polevat piisavalt töötajaid, kes automaatidega tagaruumis toimetaks. Mis siis toimus?

Juhtunu kirjeldus kliendi sõnade läbi:

Taara tagastamine on minu jaoks pigem tülikas tegevus, sest ma ei oma autot. Lähima tagastuskohani on ka vaja veidike pikemalt kõndida. Nii ma siis läksin koos kaaslasega, kummalgi 2 suurt kotitäit purke ja pudelid käes, Norde Centrumisse. (Oli esmaspäevane päev ja kellaaeg 20.00 paiku.)

Kohale jõudes tabas mind aga väga ebameeldiv üllatus – mõlema taaraautomaadi oli silt „KATKI“. Väga totakas tundus taarakottidega tagasi koju kõmpida ning toidupoodi ka nendega koos minna ei tahtnud. Seega otsustasin oma taara sinna samasse maha jätta – las siis keegi teine võtab selle 5 eurot endale.

Küsisin infoletist, et kuidas siis juhtus nii, et mõlemad automaadid korraga katki läinud. Teenindaja vastas mulle, et ei ole katki, aga pole lihtsalt töötajaid piisavalt. See vastus oli pisut ärritav, sest:

  • esiteks eksitati mind kui klienti teadlikult valet infot andva sildiga;
  • teiseks oleksin sellisel juhul soovinud, et mind oleks kliendina kuidagi teavitatud taaratagastuse lühendatud tööaegadest.

Kui midagi on katki, siis on see ju ootamatu ning mõistetav, aga tööjõupuudus peaks küll olema teada ja siis võiks ka klienti teavitada, et igal ajal ei saa taarat tagastada.

Orienteeruv summa, mille ma kaotasin, oli küll võrdlemisi väike – 5 eurot, aga seal samas toidupoes pean ma 500 euro eest kaupa ostma, et saada sooduskaardile 5 eurot boonust. Ei tundugi tegelikult nii tühine summa…