Hea Teeninduse Kuu 2012

Hea Teeninduse Kuu 2012

Märts on traditsiooniliselt Hea Teeninduse Kuu, mis on klienditeeninduse arendamisele ja teenindaja ameti väärtustamisele suunatud aktsioon, mis kaasab klienditeeninduse kõik kolm osapoolt – ettevõtte, teenindaja ja kliendi. Hea Teeninduse Kuu raames toimub Kiida Teenindajat kampaania, kus kliendid kiidavad head teenindust ja organisatsioonid kiidavad häid teenindajaid.

Hea Teeninduse Kuu sõnum organisatsioonidele
Hea Teeninduse Kuu raames toimub Kiida Teenindajat kampaania. Teenindusjuhid tõstavad teenindustaset läbi teenindajate motiveerimise ja koolitamise. Kampaanias osalevad organisatsioonid tuletavad teeninduskohtades klientidele meelde, et head teenindust on põhjust kiita.

Mis toimub?

Hea Teeninduse Päev Tartus. Lisainfo siit!

Hea Teeninduse Päev Tallinnas. Lisainfo siit!

Kiida Teenindajat! Lisainfo siit!

Eesti Parima Teenindaja Konkurss. Lisainfo siit!

Rohkem infot: www.heateenindus.ee

Aeternum on Hea Teeninduse Kuu 2012 kaaskorraldaja.