Uudised

Hea klienditeeninduse ABC

Üks klient eelistab kauba või teenusega iseseisvalt tutvuda; teine solvub südamepõhjani, kui teenindaja talle esimese kolme minuti jooksul abi ei tõtta pakkuma; kolmandal on halb päev ja ta otsustab end klienditeenindaja peal lihtsalt välja elada. Kas tuleb tuttav ette?

Esmapilgul tundub, et nii palju, kui on erinevaid kliente, on ka erinevaid vajadusi, soove, ootusi ning neile kõigile head teenindust pakkuda on pea võimatu. Ometi pole see nii!

Tegelikult sõltub kõik ikkagi sellest, kuivõrd professionaalne on klienditeenindaja, millised on tema hoiakud, väärtused ja suhtumine ning kas organisatsiooni poolt on loodud head teenindust toetavad tingimused.

„Hea klienditeeninduse ABC“ postituste sarjas käsitlemegi põhjalikumalt järgnevaid teemasid:

  • Teenindaja kui juht
  • Teenindaja hoiakud ja väärtused
  • Teenindusprotsess

Kui Teid huvitab, milleks on teenindajale vajalikud juhi oskused, siis lugege kindlasti meie järgmist postitust antud sarjas ning saate vastuse!

Seniks aga küsime meie Teilt – millistes teenindussituatsioonides võib teenindajal olla kasu headest juhtimisoskustest?