Uudised

Edulugu: särav, humoorikas ja rõõmsameelne teenindaja Maarja Virkus

Maarja Virkus on „Eesti Parim Teenindaja 2009“ konkursi kolmanda koha võitja. Võidu aastal töötas Maarja Starmanis klienditeenindajana. Täna on ta oma tööandjale truuks jäänuna endiselt Starmanis, ametilt kliendihaldur. Maarja on erakordselt särav, humoorikas ja rõõmsameelne teenindaja.

Küsisime Maarja käest, mis ajendas teda konkursil osalema ja mida põnevat on tal sellest ajast meenutada.

„Osalesin konkursil 2009 aastal ja mäletan, et üks kolleeg oli Heateenindus.ee-ga seotud ja ta ärgitas meid kõiki osalema. Kuna töötasin siis nö. peamajadest eemal väikeses esinduses ja meil oli superhea ja lõbus tiim hakkasin ka teisi ärgitama endaga koos osalema.

Kui õigesti mäletan siis osalesime vist alguses kõik, aga lõpuni jäime mina ja Kirstin Raudsepp („Eesti Parim Teenindaja 2010“ II koht, Tallinna parim teenindaja 2009). Kuna me oleme sellised natuke hullud siis hasart oli päris kerge tulema nende ülesannete lahendamisega ning hinnetel hoidsime ikka iga kliendi teenindamise vahel kätt pulsil. F5 (klahv, mis värskenda veebilehe sisu) oli meil klaviatuuril lemmik nupp tulemuste jälgimisel. Olime mõlemad päris edukad.“

Nähtavasti on hasardist, uudishimust ja tahtest, midagi ära teha alati kasu, sest edu viis tüdrukud konkursi finaali. Küsisime Maarjalt millised olid tema jaoks konkursi suurimad väljakutsed.

„Kui selgus, et saime finaali hakkasime veidi närveerima kuid kohapeal oli kõik nii chill ja teised võistlejad, žürii ja korraldajad olid kõik väga toredad. Elasime teineteisele ikka kaasa.

Mäletan, et Eesti võistlusel pidime lõppotsuse tegemiseks žüriile kõne pidama ja see oli mu lemmik osa. Olen suur esinemisfänn ja eriti meeldib mulle pidada ennast kiitvaid kõnesid ja tuleb välja, et see kõne kandis ka vilja väikese võidu näol.“

Näib, et Maarja on kõik väljakutse enda jaoks hoopis võimalusteks pööranud. Lõpetuseks küsisime Maarjalt, mida ta konkursilt peale tiitli veel kaasa sai.

„Kogu see kogemus muutis mind veel fanaatilisemaks teenindus-friigiks, heas mõttes. Hoian ikka iga aasta sellel võistlusel kätt pulsil ja ärgitan kõiki osalema. Viimati näiteks soovitasin koos Enel Müüriga („Tallinna Parim Teenindaja 2008“ III koht) Sõpruse pst Rimi vahetusevanemal osalema tulla kuna teenindus, mida saime oli superhea.“