Uudised

Edulugu: Olga Tsõgankova

Olga Tsõgankova on „Eesti Parim Teenindaja 2004“ auväärt II koha omanik. Olgale kuulub ka „Eesti Parim Teenindaja 2005“ III koht ning sama aasta „Publiku Lemmiku“ tiitel.

2004. aastal töötas Olga Hansapangas tellerina ning 2005. aastal ärikliendi konsultandina liikudes sealt rahvusvahelise personaalpanganduse osakonda ja lõpetades kliendisuhete juhina personaalse varahalduse osakonnas. Alates 2010. aastast on Olga Citadele banka Eesti Filiaalis personaalse varahalduse kliendisuhete haldur. Samuti kuulub Olga sel aastal „Eesti Parim Teenindaja 2012“ konkursi žürisse.

Palusime Olgal meenutada oma kogemust parima teenindaja konkursist ja meenutada annab, sest enda kohta ütleb Olga nii:

„Olen üks “dinosaurus”, kes võttis osa esimesel Eesti Parima Teenindaja konkursist aastal 2004 ja tegi ajalugu. Võin öelda, et minu eeskuju motiveeris ka teisi, sest järgmisel aastal kohtusin finaalis kolme tubli kolleegiga Hansapangast ja lisaks ühe uskumatult hea teenindajaga, kes tegi meile kõikidele ära.”

Mis sai peale konkurssi?

„Konkursil osalemine oli nii põnev, et hakkas tekkima sõltuvus heast teenindusest. Pidin ennast tagasi hoidma, et aastal 2006 ülesandeid mitte lahendada. Küll aga elasin teistele osalejatele kaasa konkursi žüriis. Peale selle jätkasin igapäevase praktikaga reaalelus, mis viis mind lõpuks telleri ametikohast Personaalse Varahalduse Kliendisuhete halduri ametikohani. Olen kliente üle 10 aasta teenindanud ja plaanis on jätkata samas vaimus ka edaspidi. Minul on suurepärased kliendid, nendega on tõesti meeldiv koostööd teha.”

Küsisime Olga käest, mida konkurss talle andnud on?

„Enesekindlust, usku, et igat teenindussituatsiooni on võimalik edukalt lahendada (kui mõelda “kuidas ma seda teen?” selle asemel, et “kas ma saan sellega hakkama?”), võrdlusmomenti (kui tuleb mingi keeruline situatsioon ette, rahustan ennast sellega, et see ei ole küll nii hirmuäratav, kui laval seistes seletada peaaegu tuhandele inimesele, miks just sina oled Eesti Parim. Ja see siiamaani töötab!). Kohtusin inimestega, kes on samal lainel, tõesti Parimad ja kellelt on palju õppida.”

Lõpetuseks ütleb Olga:

„Kallid teenindajad, ootan kannatamatult ülesannete loovaid lahendusi! Võtke kindlasti konkursist osa, see on kogemus, mis võib muuta teie elu.

Edu teile ja kohtumiseni finaalis!“