Uudised

Detsember teeninduses

Hea Teenindaja.ee külastaja,
detsembris ilmus meie blogis palju huvitavat ja kasulikku lugemist! Alljärgnevalt lühike kokkuvõte kõigist eelmise kuu postitustest.

INTERVJUU TEENINDAJAGA: KUIDAS KIIREL AJAL RAHU SÄILITADA?

  • Vestlesime noore teenindajaga Kristiine Keskuse New Yorkerist ja uurisime, kuidas tema kiirel ajal toime tuleb! Loe edasi!

Toimetulek kiirel ajal

ALGIS PERENS: “KUI EESTLASED TEENINDAMISELT HIGIHAISU KÜLJEST ÄRA SAAKSID, SIIS OLEKS HÄSTI”

  • Raamatu “Teenuste marketing” autor Algis Perens arvab, et üheks suurimaks arengukohaks Eesti teeninduse juures on suhtumise muutumine. Loe edasi!

Algis Perens - intervjuu

MIKS PEAKS SUUREPÄRASE TEENINDUSE PAKKUMINE TEENINDAJALE KORDA MINEMA, ERITI KUI SELLEGA EI KAASNE SUUREMAT TÖÖTASU?

  • Suurepärase teeninduse pakkumine peaks Robert Bacali arvates teenindajaid huvitama eelkõige kolmel järgneval põhjusel…  Loe edasi!

Miks peaks teenindajale korda minema?

KEHAKEEL JA ENESEKEHTESTAMINE TEENINDUSES

  • Erinevate teadlaste väitel toimub suhtlemises 50-93% informatsiooni edastamisest ilma sõnadeta – žestide ja miimika, kehakeele abil. Mida peaks kehakeele kohta teadma teenindaja? Loe edasi!

Kehakeel ja enesekehtestamine teeninduses

TEENINDUSTEST: SITUATSIOONID + TEOORIA

  • Pange oma teadmised teenindusest proovile! Loe edasi!

Teenindustest: situatsioonid ja teooria

HEA KLIENDITEENINDUSE ABC: 3.-6. ETAPP VVV JA LAHENDUSTE PAKKUMINE

  • Kliendi vajadused, väärtused ja võimalused ning milline peaks olema pakkumine. Loe edasi!

Hea klienditeeninduse ABC 3.-6. etapp

Pilt: pixabay.com