Uudised

Aprill teeninduses

Hea Teenindaja.ee külastaja,
aprillis ilmus meie blogis palju huvitavat ja kasulikku lugemist! Alljärgnevalt lühike kokkuvõte kõigist aprilli postitustest.

SAAME LÄHEMALT TUTTAVAKS EESTI PARIMA TEENINDAJAGA 2012

  • Kristiina Timošina on Eesti parim teenindaja 2012 ning ühtlasi kuulub talle ka Tallinna parim teenindaja 2012 tiitel. Loe edasi!

Eesti Parim Teenindaja 2012

MIKS EI PIISA AINULT KLIENDIRAHULOLU JÄLGIMISEST?

  • Võtame luubi alla Fassnacht & Köse uurimuse, et leida vastused! Loe edasi!

Miks ei piisa ainult kliendirahulolu jälgimisest?

LAPSESUU TEENINDUSEST

  • Kuidas peab laste arvates teenindama? Loe edasi!

Kuidas peab laste arvates teenindama?

HEA TEENINDUSE UURINGU TULEMUSED

  • Hea Teeninduse Kuu 2012 raames viisime läbi põneva veebiküsitlusele… Loe edasi!

Hea Teeninduse uuringu tulemused

KUIDAS JÕUDA SUUREPÄRASE TEENINDUSENI?

  • Lähipäevil on palju tähelepanu saanud uuringutulemused, et meie pankade teenindustase on Baltikumi madalam, kuid tegelikult on üldine teenindustase Eestis tõusnud,“ kinnitab Dive Eesti OÜ tegevjuht Kerli Soosaar. Loe edasi!

Kuidas jõuda suurepärase teeninduseni?

RASEDATEL ERALDI KASSAD. PENSIONÄRIDELE KA?

  • Mida arvata erikassadest rasedatele. Kas need on vajalikud? Loe edasi!

Rasedatel eraldi kassad?

MINA KLIENDINA SOOVIKSIN LIHTSALT SIIRAST NAERATUST

  • Liina Koppelmann töötab Coca-Cola Plaza kinos (Forum Cinemas) saalitöötajana. Töökogemust teenindajana on tal vaid 11 kuud, kuid sellel aastal osales ta „Eesti Parima Teenindaja“ konkursil ja saavutas „Tallinna Parim Teenindaja 2012“ III koha! Loe edasi!

Liina intervjuu

5 NÕUANNET, KUIDAS ÕPPIDA NAERATUST NAUTIMA!

  • Paavst Johannes Paulus II on öelnud: “Pole olemas seadust, mis ütleb, et sa pead naeratama! Aga sa võid teha oma naeratusest kingituse… Loe edasi!

Naerata!