Uudised

5 praktilist soovitust paremaks klienditeeninduseks

Võta palun ette tühi paberileht ja pane sinna kohe kirja 5 ideed, kuidas saaks Sinu (või Sinu ettevõtte) teenindus parem olla. Kui aga ise mõelda ja paberit määrida ei viitsi, siis loe julgelt edasi – pakume Sulle ka omalt poolt 5 ideed välja.

1. Kliendikontakti algus ja lõpp on äärmiselt olulised

Inimaju on juba kord nii seadistatud, et algus ja lõpp jäävad eredalt meelde. Mõtle palun nüüd, kuidas oled seda teadmist teenindaja, teenindusjuhi või juhi rollis enda kasuks tööle osanud panna.

2. Pinguta!

Kliendid on muutunud väga nõudlikuks ja tahavad suurepärast teenindust. Pinguta ja näe vaeva, et seda neile pakkuda – näita klientidele, et Sulle (Sinu ettevõttele) läheb tõesti korda!

3. Ära koorma kliente üleliigsega, kasuta nutikalt tehnoloogiat

Tõenäoliselt ei tule Sulle üllatusena, et tänapäeval on meie kõigi kasutuses väga võimas arvutustehnika ja sidelahendused. Ära koorma klienti kõiksugu asjaajamisega, mida saaks lahendada nutikamalt kaasaegse tehnoloogia abil.

4. Lihtsalt heast ei piisa, vaja on olla suurepärane

Lihtsalt hea teenindus on harjumuspärane, suurepärane teenindus on aga meeldejäävalt hea – sellest tekivad jutud, linnalegendid ja sotsiaalmeedia postitused, mis Sinu teenuseid Sinu eest turundavad.

5. Õpi vabandama

Täiesti kindlalt tuleb teeninduses ette olukordi, kus kõik ei suju plaanitult. Ole selleks valmis, õpi vabandama ja parimal võimalikul viisil reageerima.

Allikad / täiendavat lugemist: forbes.com/sites/micahsolomon/2014/06/05/expert-customer-service-advice-5-top-tips-of-all-time/ | Pilt: prevention.com/sites/default/files/imagecache/628×363-news/images/news/featured_images/157601193-think-628×363.jpg