Uudised

10+1 soovitust live chat klienditeenindajale

Soovitusi live chat  klienditeenindajatele.

1. vasta kliendile võimalikult kiiresti
2. ole sõbralik ja abivalmis
3. suhtle lihtsas ja arusaadavas keeles
4. vasta lühidalt ja konkreetselt
5. ära ole liiga formaalne, aga kirjuta korrektses keeles
6. ära jäta klienti teadmatusse ja kirjelda oma tegevusi, eriti kui tekivad pausid (nt: “Pean seda uurima, palun oodake pisut.”)
7. klientide küsimused kipuvad olema sarnased – kasuta võimalusel valmis vastuste mustandeid – see võimaldab kiiret reageerimist; ole enne kopeerimist siiski hoolas, et kliendi küsimusest õigesti aru saad
8. ürita ise leida kliendi küsimusele/probleemile lahendus, mitte teda kuhugi edasi suunata
9. väldi sarkasmi ja kliendi kulul nalja heitmist
10. ära kasuta läbivat SUURT TÄHTE – see võrdub karjumisega
11. ära unusta tavalist teenindusviisakust: tervita, täna, ütle nägemist ja soovi kliendile kontakti lõpus midagi positiivset
Pilt: http://liveadmins-jlt.blogspot.com/2013/05/live-chat-support-provides-customer.html